”Voi știți cât e o alocație în Italia?”

Unde mai merg la spectacole de stand-up pentru amatori alocă 10 min la final să ia persoane din public, dacă vor să urce pe scenă.  

 

La un moment dat, o doamnă, de la o masă la care nu aveai unde să pui coatele fără să dai peste o sticlă goală de bere, ridică mâna. 

 

Host-ul o invită lângă el, îi pasează microfonul și-i explică cum funcționează timerul.  

 

Și o lasă să înceapă: 

 

”Eu cu soțul stăm în Italia și avem 3 copii, pe care îi iubim. Dar nu pentru că-s copiii noștri. Voi știți cât e o alocație în Italia pentru 3 copii? Ei aduc banii în casă, nu noi.” 

 

Gluma a stârnit niște hohote, a fost un început promițător. După aceea vorbește de jobul ei dinainte și alte chestii pe care le-am uitat.  

 

2 glume mai târziu: 

 

”Și am făcut copiii pentru alocație. Voi știți cât e o alocație în Italia?” 

 

A repetat fix aceeași glumă, dar de data asta cu zero reacții din partea publicului.  

 

Recunosc, prima glumă mi s-a părut decentă. Clișeică, dar decentă pentru cineva care nu și-a pregătit un număr dinainte. 

 

Însă, deja când o repeți la scurt timp după ce ai mai zis-o, încep să mă întreb dacă: 

 

1. Chiar mai e glumă sau spune adevărul? 😅 

 

2. Asta e singura bucată de conținut pe care o ai? 

 

A doua întrebare mi-o pun și când văd că cineva refolosește aceleași emailuri de prea multe ori.  

 

Le trimite iar fie la 2 săptămâni, fie odată la 2 luni. 

 

Nu mă înțelege greșit, și eu refolosesc unele emailuri la clienți, dacă au mers bine.  

 

Dar NU le trimit:  

 

A. La intervale de timp foarte apropiate. De obicei aștept 5-6 luni. 

 

B. La același segment de oameni. 

 

De exemplu, dacă mă ocup de emailurile pentru un webinar, unde vin cam de fiecare dată oameni noi, e ok să le refolosesc.  

 

Mai ales dacă au mers bine.  

 

Dar dacă 70% dintre oameni sunt aceeași, mai degrabă aș veni cu ceva nou. 

 

Oamenii foarte engaged cu emailurile tale se vor plictisi citind aceleași lucruri. Și nu vrei asta.  

 

Ei, dacă au avut mai multe interacțiuni cu tine, s-ar putea să fie mai pregătiți să cumpere decât altcineva abia înscris. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *