Un lucru pe care nu l-am înțeles nici astăzi e…
De ce supermarketurile din America aduc chestii de Halloween pe rafturi încă de la final de august? 😅
Două veri am stat în SUA și deja la sfârșitul sezonului magazinele erau full cu dulciuri ambalate de Halloween, costume, make-up și alte accesorii.
Deși sărbătoarea e abia pe 31 octombrie (adică azi).
Mă gândesc că probabil au un motiv în spate.
Poate același ca la noi, că de la începutul lui noiembrie încep să apară decorațiunile de Crăciun.
Dar când vine vorba să organizez o campanie pe email pentru un client, n-aș merge pe o perioadă așa lungă de promovare.
Am mai făcut asta, am ajuns să promovez 2-3 luni aceeași ofertă pentru că așa voia managerul/antreprenorul, fără să aibă neapărat un motiv în spate.
Însă personal nu consider că e cea mai bună variantă.
De asta încerc să mențin fereastra de promovare de 2-5 zile.
Cu o durată mai lungă nu se schimbă mare lucru.
Cam tot aceleași persoane ar cumpăra în final.
Nu zic acum să faci fake scarcity, să zici că totul dispare în 5 zile, apoi peste 2 săptămâni să promovezi fix același lucru.
Ci să găsești motive pentru oameni să cumpere atunci.
Ai ceva ofertă pe care o faci o singură dată.
Ai niște bonusuri pe care apoi le vei scoate.
Din diverse cauze, natura produsului/serviciului nu-ți permite să o mai promovezi după deadline-ul stabilit (e un eveniment cu dată fixă, e nevoie de ceva organizare și procesul începe imediat după etc).
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc