Când sunt utile sfaturile generale de la AI

”Uită-te peste brief,” îmi dă mesaj vocal marketerul cu care mai colaborez. ”Dar nu lua în seamă ce e scris în prima parte, e cu ChatGPT și-s lucruri foarte generale. Mai jos intră în specific clienta cu detalii despre nișă.” 

 

Hmmmm…  

 

Doar mesajul ăla vocal spune foarte multe :))  

 

Și asta cu lucruri generale se poate vedea în multe texte doar luate cu copy-paste din ChatGPT, fără să mai intervină nimeni peste ele. 

 

În unele situații sunt utile. Pot funcționa, nu zic nu. 

 

De exemplu, dacă faci un articol de blog despre cum să începi o listă de emailuri de la zero, probabil că AI-ul ar da niște sfaturi destul de bune. 

 

Sau dacă i-ai cere niște guidelines despre cum să-ți alegi platforma de email marketing. 

 

Astea sunt sfaturi pe care le auzi cam peste tot. 

 

Dar dacă vrei să mergi către un avatar care știe deja asta, ai nevoie de ceva puțin mai specific.  

 

Aici ar ajuta mult mai mult insight-urile practice, de la cineva care face asta. 

 

Îmi amintesc când un soft de email marketing făcuse ceva update să includă sugestii AI prin campanii automatizate.  

 

Lucrând la un funnel, m-a bușit râsul în fața laptopului când mi-a sugerat să pun timp de așteptare 7 zile de la un email la altul. 

 

Clientul trimitea emailuri zilnice și îi mergea mai bine așa decât cu unul săptămânal. 

 

Să fi ascultat acel sfat ar fi fost o mare risipă. 

 

Dar când cineva începe de la zero o listă, are mai puțin timp să scrie, sau vrea o formă anume de newsletter mai amplu / vrea să testeze mai multe formate, acel sfat general ar putea fi util. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *