Unsubscribe: bau-bau-ul din email marketing?

Chiar și atunci când trimiți emailuri cu sărbători fericite, tot vor fi oameni care dau unsubscribe.

În perioada sărbătorilor, am trimis la listele clienților emailuri cu urări de sărbători, insights din 2022 și încurajări pentru noul an. Basic email de încheiere de an relevant atât pentru relationship-building cu lista ta, dar și infos interesante pentru avatar.

I mean, that’s a nice thing to do, right? :))

Aparent nu pentru toată lumea.

În unele cazuri, acele emailuri au avut rată de unsubscribe mai mare decât aveau emailurile de vânzare.

Asta înseamnă că nu mai trimiți emailuri de genul la listă?

Nu.

Mai degrabă ar trebui să te împaci cu ideea că, orice ai scrie și ai trimite, întotdeauna vor fi persoane care dau unsubscribe. Mai ales dacă vorbim de o listă mai mare, unde procesul de selectare și de abonare este cel standard, prin lead magnet.

Ar trebui să faci ceva ca să-i împiedici să se dezaboneze?

Părerea mea e că oricum persoanele care dau unsubscribe chiar și la newslettere cu sărbători fericite nu sunt avatarul tău de client.

Cel mai probabil nu sunt interesate de ce ai tu de oferit.

În unele cazuri probabil au și uitat că s-au abonat la lista ta.

Decât să plătești abonamentul la softul de email pentru persoane neinteresate de ceea ce oferi, mai bine lasă-i să plece.

Și concentrează-te pe oamenii care îți citesc emailurile, îți iubesc brandul și cumpără de la tine.

For more content like this, te poți abona la newsletterul meu zilnic: rebelwriter.ro

Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

  1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
  2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
  3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *