În fiecare început de an, majoritatea oamenilor își setează obiective (mai mult sau mai puțin realiste).
Unul din cele mai frecvente lucruri pe care îl încep este să meargă la sală, să facă sport, să slăbească etc.
Pentru că îmi place fitnessul și merg constant la sală, primesc adesea recomandări de postări despre fitness.
Încă din decembrie apăreau zilnic postări despre cum să te pregătești de ianuarie, când vin foarte mulți oameni în sală.
Văzând genul ăsta de mesaje destul de des, chiar începeam să le cred.
Și îmi cream alternative la antrenamente, ca să nu fiu nevoită să aștept prea mult după aparate.
Iar pe 2 ianuarie, când s-a deschis sala unde merg de obicei, mergeam puțin panicată să nu găsesc o sală full de oameni.
Dar de fapt a fost decent.
Nici aglomerat, nici gol – undeva la mijloc.
Nu trebuia să aștepți prea mult ca să-ți poți face antrenamentul.
Faptul că am văzut același mesaj timp de o lună din mai multe surse m-a făcut să cred că fix așa va fi.
Chiar dacă nu s-a întâmplat (huh), m-a făcut conștientă la ce să mă aștept.
Genul ăsta de impact îl poți avea și tu cu mesajele.
Repetând un mesaj de mai multe ori, prin mai multe modalități, vei rămâne în mintea oamenilor și vor ști la ce să se aștepte de la tine.
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
- Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
- Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
- Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.