Dacă trimiți la lista ta emailuri doar atunci când ai oferte și campanii de promovare fully charged cu scarcity și urgency, e ca și cum ai fi prietenul acela care vine la tine numai când are nevoie de bani.
De câte ori ai citit emailurile din tab-ul promotions, pe care le primești cu mesaje de genul:
OFERTA 1+1 DOAR ASTĂZI
Nu rata 50% reducere la X
Descoperă ofertele speciale etc?
Hmmmm… foarte rar :))
Pentru că știi că asta e tot ce comunică acel sender. Mâine emailul va fi la fel.
Poimâine la fel.
Și de fiecare dată când îți trimite un email – e exact același stil.
Nu-i problemă dacă trimiți un email cu o ofertă foarte bună, pe care nu o faci zilnic.
Dar dacă singurele dăți în care trimiți emailuri e doar când vrei să vinzi ”o mega ofertă”… lumea deja nu te mai crede.
Mai ales când adaugi și tentative de scarcity că se termină azi, dar de fapt când verifici peste câteva zile vezi că sunt aceleași prețuri.
În situații din astea nu ar trebui să te mire că lumea îți ignoră emailurile.
Devii la fel ca prietenul acela care îți scrie doar când vrea ceva.
Iar oamenii încep să reacționeze așa cum fac și cu prietenul respectiv – te ignoră pentru că deja știu ce urmează să le zici.
În schimb, încearcă să adaugi și alte mesaje în afară de promoție peste promoție, mai focusate pe content:
- Cum ai ajuns să faci oferta respectivă…
- Ce clienți au avut rezultate wow după ce ai lucrat cu ei…
- Situații cu clienții, de unde ai scos un insight fain…
- Cum ai ajuns să ai o părere total diferită față de restul din industria ta etc…
Genul ăsta de emailuri nu îți ard lista.
Din contră, dacă le scrii bine și într-un mod interesant, oamenii vor aștepta nerăbdători să primească emailuri de la tine. Și pe partea de vânzare nici nu vei fi nevoit să mergi foarte agresiv.
Va veni natural după ce ai mai multe interacțiuni plăcute cu publicul tău și ei încep să te iubească ca brand.
For more content like this, te poți abona la newsletterul meu zilnic: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
- Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
- Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
- Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.