Mesajul unui fost client când am renunțat la un proiect care nu se alinia cu valorile mele: „Trebuie să ieși din zona de confort ca să crești”
Oh, really?
De când să ieși din zona de confort înseamnă să-ți încalci valorile?
Că din zona de confort îmi place să cred că am tot ieșit:
1. Am fost o singură dată în vizită în altă țară înainte de 20 ani și totuși am plecat în America 2 veri.
2. Am făcut 5 ani de UMF ca apoi să mă reprofilez pe copy.
3. Când iau proiecte de la clienți, caut să fie ceva nou și challenging.
4. Deși am avut multe bătăi de cap tehnice, am învățat email marketing.
5. I so hate talking over the phone, but I still do it.
Pentru mine asta înseamnă să ies din zona de confort.
Faptul că ”nu vreau să ies din valorile profesionale și personale NU înseamnă zonă de confort.
Ca să lucrăm împreună, este important să ai un curs pe care eu l-aș urmări și l-aș recomanda prietenilor mai departe.
Dacă tu nu vrei să îmbunătățești cursul și preferi să mergi pe marketing mincinos… nu vreau să contribui la asta.
Dacă asta înseamnă pentru tine să ies din zona de confort, atunci prefer să rămân acolo.
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.