Niște prieteni mi-au povestit mai multe despre un complex, în care au fost în concediu. În mod special despre un terapeut întâlnit acolo, ce făcea terapie prin saună.
După o problemă de sănătate, persoana respectivă a studiat și a început să meargă în fiecare săptămână la saună în acel complex.
Iar după ce ieșea, lua câte un bilețel pentru feedback oferit de business și îl completa.
Făcea asta după fiecare sesiune de saună, timp de un an.
După ce a trecut anul, terapeutul s-a oprit la recepție și i-a întrebat dacă măcar au citit ce scria el acolo.
Recepționistul a zis că nu. Dar avea un teanc de feedback-uri dedicat lui, pus separat de restul.
Terapeutul le-a spus:
„Nu sunt critici sau plângeri. Sunt sugestii despre cum puteți îmbunătăți zona de spa cu ce aveți deja.”
Fast-forward în prezent, complexul l-a lăsat să-și deschidă propria saună acolo. Îi promovează terapia prin clădire cu spoturi publicitare și flyere.
Și din ce mi-au zis prietenii, e foarte căutat pentru serviciile sale.
Moral of the story:
1. Dacă ai norocul să dai peste cineva cu experiență în domeniul tău, care îți dă și sugestii gratuite, take them.
Nu-i dedica un teanc special lui pentru critici și plângeri.
Ia sugestiile alea.
Unii plătesc o grămadă de bani pentru consultanță, ca să primească drept soluții răspunsuri de genul ”îți lipsește template-ul ăsta de avatar”, sau ”trebuie să bagi cuțite în rană în fiecare mesaj”.
Valabil atât pentru antreprenori, dar și pentru copywriteri.
2. Dacă urmărești un business care îți place, le folosești produsele/serviciile, nu te costă nimic să-i oferi 1-2 sugestii utile. Mai ales dacă ai experiență pe copy în acea nișă.
Din contră, poate chiar ajungi să lucrezi cu ei.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc