Citeam o pagină de vânzare pentru research și un lucru pe care n-am putut să-l ignor e că din 10 paragrafe, 8 au câte o analogie 😅
Asta doar într-o secțiune din pagină, nu mă pune să le număr pe toate :))
Look, eu iubesc analogiile. Au avantajul lor. Pot explica unele concepte mult mai ușor decât dacă iei niște definiții din dicționar și le arunci în pagină.
Plus că unele pot fi foarte memorabile.
Dar totuși, asta nu înseamnă că la fiecare paragraf incluzi una. Devine obositor de citit și te distrage de la mesajul principal al textului.
Vrei să folosești analogii? Atunci adaugă-le strict unde e necesar și cu un scop în spate. N-aș include mai mult de 2-3, răsfirate în text, în funcție de lungimea sa.
La o pagină de vânzare e ok să mergi pe 2-3 (DACĂ își au rostul).
La un text scurt n-aș pune mai mult de una.
Același lucru e valabil și la povești.
Nu face storytelling doar de dragul de a băga povești, că ai auzit tu undeva că vând.
Fă-o cu un motiv.
Și să aibă legătură cu ideea principală pe care vrei să o transmiți.
Altfel… o să iasă un text ce sună frumos pe alocuri, dar ca rezultat final te face să uiți despre ce e vorba în pagina respectivă.
Now if you excuse me, trebuie să mă întorc la citit restul textului.
Dar dacă ai nevoie de ajutorul meu sub formă de consultanță pe partea de copy, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc