Short tip despre cum să gândești o ofertă bună

Sunt la supermarket la casă și în fața mea se află o mamă cu fetița ei.  

 

Doamna de la casierie îi scanează cumpărăturile, în timp ce fetița dă din picioare nerăbdătoare.  

 

Mama ei achită cu cardul și agitarea fetiței devine din ce în ce mai intensă. Mă aștept în orice clipă să sară ca un titirez prin magazin.  

 

Casierița îi întinde bonul mamei, dar copilul i-o ia înainte și aproape se înfige în bon.  

 

„Ai primit puncte? Unde sunt punctele pentru oiță?!” 

 

„Uite aici, dragă.” îi întinde doamna de la casă o hârtiuță cu niște stickere pentru o ofertă din supermarket.  

 

La nu știu câte stickere adunate, primești cadou o păpușă croșetată Amigurumi, în formă de oaie. 

 

Nu e o tehnică nouă de marketing.  

 

O vezi în multe supermarketuri.  

 

Și ispitesc copiii să convingă părinții să cumpere mai multe chestii. De o valoare mai mare decât ar costa păpușa aceea cumpărată separat. 

 

Dar copiii nu știu asta 🤫 

 

În schimb, dacă încerci să atragi un adult prin tehnica asta, când alegi bonusurile trebuie să fii puțiiin mai convingător.  

 

Când faci un pachet fain de bonusuri, oamenii vor decide să cumpere mai mult pentru bonusuri decât pentru produsul principal. Așa văd o ofertă cu adevărat bună.  

 

De exemplu: 

 

Acum 2 ani luasem un curs de sales pages în Google Docs (cum să te joci cu gif-urile, memes și cu fonturile ca să iasă un sales page amuzant).  

 

Da, cursul a fost făinuț. A fost util.  

 

Da’ bonusurile… alea au fost aur :))  

 

Pentru bonusuri cumpărasem și au fost mult mai valoroase decât cursul principal.  

 

Și acum îmi amintesc cât de bună a fost oferta și cât de fain a fost funnelul de vânzare. Really great job. 

 

Același lucru poți face și tu, fie că vinzi produse, servicii sau cursuri.  

 

Gândește-te la ce pachet de bonusuri poți oferi, ca să crești valoarea ofertei și chiar să convingi oamenii să cumpere pentru bonusuri. 

 

Inclusiv în cazul în care promovezi cărți, poți crește vânzările dacă adaugi niște bonusuri percepute mai valoroase decât cartea (personal n-am testat asta, dar am analizat funneluri din străinătate pentru a vinde cărți – aștept un client cu cărți ca să testez ce am învățat). 

 

Dacă ai nevoie de ajutor să creezi o ofertă mai bună și să știi cum să o promovezi, mă găsești aici:  

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 73 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: croșetat 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „croșetat” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *