Se poate să ai o afacere ok și fără website?

Dacă tot am vorbit ieri de site-uri cu design fancy și sclipicios, azi vreau să-ți spun de o clientă cu care lucrez din aprilie pe email marketing și copy. 

 

În primul call am întrebat-o lucrurile de bază: 

 

1. Cum se cheamă website-ul? (pentru că singură nu l-am găsit) 

 

N-are website. 

 

2. Ce pagină de vânzare are pentru cursul pe care-l vinde? (nici pe aia n-am găsit-o) 

 

Nici pagină de vânzare n-are. 

 

3. Poți să-mi dai acces la emailurile scrise anterior? 

 

N-are un folder cu emailurile scrise, le scria ea direct în soft. 

 

I-am cerut acces în soft și m-am uitat la emailurile trimise până acum. 

 

Pe lângă faptul că scrisul era în toate culorile (fără exagerări, un cuvânt mov, un cuvânt maro, un cuvânt roșu, altul portocaliu), nici textele nu erau cine știe ce. De segmentare nici nu mai zic. 

 

DAR, a avut cele mai mari open rates și clickrates pe care le-am văzut la o listă a unui client de dimensiunea respectivă. 

 

Și acum, fără website fancy, fără pagină de vânzare, fără postat des pe social media, vinde mai bine decât alți clienți care bifează toate bunele practici din marketing. 

 

Are competiție care bifează lucrurile de mai sus, deci nu vorbesc de cazul în care doar tu din România te ocupi de asta. 

 

Deci se poate și fără ele. Înseamnă că n-ar mai trebui să existe website-uri? 

 

Personal nu cred asta.  

 

Ajută să ai un website, ca să ai toate informațiile importante într-un singur loc (mă refer strict la afaceri ce oferă servicii și produse educaționale, nu magazine online – la ecomm cam trebuie un site, ăla e ”magazinul”) 

 

Dar nu doar website-ul decide cât de bine îți merge în business. Chiar dacă gurulețul care-ți promite că te face miliardar cu un homepage îți zice asta.  

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *