Zilele trecute văzusem pe Facebook o postare, în care cineva afirma că o pagină de abonare scurtă, cu o singură secțiune, aduce o rată de conversie mai mare.
E mai simplă de creat și (aparent) aduce mai multe leaduri.
Iar pagina de abonare mai detaliată, sau adăugarea mai multor etape pentru înscriere (cum ar fi emailul de confirmare a adresei de emai) scade rata de conversie.
E adevărat.
Cu cât e mai simplu procesul, cu atât se vor înscrie mai multe persoane. Deci rata de conversie clar va fi mai mare.
Doar că…asta NU înseamnă că persoanele alea sunt și potrivite pentru tine sau brandul tău.
De exemplu, un client cu care lucrez și-a crescut foarte mult lista de abonați în ultimele luni.
Însă mulți dintre cei care s-au abonat habar nu aveau la ce s-au înscris.
Au văzut că este gratis, gata – s-au înscris.
Apoi, după câteva săptămâni, trimiteau reply-uri supărați că nu înțeleg de ce primesc emailuri despre topicul respectiv. Că nu și-au dat acordul, deși și-au introdus de bună voie adresa de email
Cu cât pagina de abonare este mai scurtă și procesul de înscriere simplist… Cu atât șansele să dai peste mulți oameni nepotriviți și problematici vor crește.
Așa că, data viitoare când vrei să faci o pagină de abonare pentru generare de leaduri, pune în balanță obiectivele tale: Vrei niște cifre frumi și rată de conversie mai mare? Sau preferi mai puține lead-uri, dar de calitate și informate cu privire la ce s-au abonat?
În loc să te gândești cum să aduci cât mai multe persoane în listă, mai degrabă vezi cum poți să fii mai selectiv în privința oamenilor cu care vei lucra. Și cum să scapi de bătăi de cap de la oameni care oricum nu ar fi devenit clienți.
Vei câștiga mult mai mult decât dacă ai o listă de oameni care nici nu s-au chinuit să afle mai multe despre tine. Sau la ce anume se abonează.
Un exemplu bun de selectarea lead-urilor poți vedea la lista mea: rebelwriter.ro
Ca să te abonezi:
- Ajungi pe o pagină în care afli mai multe despre mine și la ce te abonezi.
- Apoi ajungi pe pagina de abonare propriu-zisă, unde îți introduci datele.
- Înainte să intri în listă, trebuie să-ți confirmi adresa.
Dacă ți-a plăcut ce ai citit și vrei să te abonezi, go head.
Însă înainte să faci asta, ține cont că:
⚠️ Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
⚠️ Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
⚠️Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.