De ce atât în business, cât și în stand-up te ajută foarte mult să cunoști publicul țintă?

Eu și Constantin (prietenul meu) mergem destul de des la stand-up comedy.

În Iași, la unul din pub-urile noastre preferate, se ține cam o dată pe lună seara amatorilor de stand-up.

And I must admit, au fost seri în care râdeam mai ceva decât la stand up profesionist.

Mergând destul de des pe acolo, am observat că vin cam aceeași participanți de fiecare dată.

Și, la un moment dat, știi la cine stai să asculți ce a pregătit.

Și la cine te duci să mai iei ceva de băut, ieși afară să te mai miști sau mergi la baie.

Ultima dată când am mers chiar am stat să mă gândesc de ce se întâmplă asta.

Adică glumele nu erau așa rele. Era loc de mai bine, dar nu erau așa slabe.

Până într-o seară când în pub venise o masă cu persoane de la 40 de ani în sus.

Pentru pub-ul respectiv, asta era ceva nou. Publicul fidel era format de oamenii între 18-30 de ani cel mult.

Și la masa respectivă, oamenii efectiv râdeau cu lacrimi la glumele la care noi schițam un zâmbet de politețe.

Atunci mi-am dat seama că problema nu era la glume.

Ci nu erau potrivite pentru publicul care vine de obicei în pub-ul respectiv.

Așa că, dacă vezi că ceea ce faci nu funcționează cu audiența ta…

Încearcă să testezi o altă audiență.

Sau mergi acolo unde știi că se află audiența ideală pentru ce oferi tu.

Dacă vrei să te abonezi la newsletterul zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro

Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

  1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
  2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
  3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *