Prima dată în 10 ani când văd un film la TV

După concediul petrecut la munte în hiking, m-am întors cu fratele meu în orașul natal să stăm 2 zile cu familia.  

 

Și în prima seară am mers amândoi în vizită la unul dintre verii noștri. 

 

După ce am discutat ce am mai făcut în ultimul timp și planuri pe 2024, vărul meu se uită la ceas și ne întreabă: 

 

„La 8 începe Singur Acasă. Vreți să ne uităm? În fiecare an fac asta.” 

 

Eu și fratele meu ne uităm lung unul la altul.  

 

Niciunul din noi nu s-a mai uitat la un film la TV de mai bine de 10 de ani 😅 

 

Dar am fost de acord.  

 

După vreo 15 minute de film, încep reclamele. Și mi-am amintit de ce nu mă mai uit la filme la TV :)) 

 

Atunci îl întreb pe vărul meu:  

 

„De ce nu te uiți online la film? Așa nu mai ai pauze de reclame.” 

 

„Îmi amintește de când era și fratele meu acasă și ne uitam toată familia împreună la film. Era o tradiție în fiecare an. N-are același farmec dacă îl pot vedea oricând pe laptop.” 

 

Interesantă perspectiva lui.  

 

Când ai acces nelimitat la orice tip de content, fie că e vorba de film sau cursuri online, you kinda take it for granted și nu îl mai prețuiești la fel de mult. 

 

(asta nu înseamnă că-mi trag cablu în chirie ca să mă uit la TV) 

 

În schimb, e ceva ce poți lua în calcul când creezi content, sau lucrezi pe un proiect.  

 

Gândește-te cum poți limita accesul astfel încât oamenii chiar să profite de ce le oferi.  

 

Nu să-l ia de bun și să tot amâne să folosească ceea ce le oferi.  

 

Accesul limitat într-o perioadă de timp te împinge să urmărești acel content dacă chiar e important pentru tine. 

 

De asta și campaniile de promovare au deadline, număr de locuri limitat sau sunt valabile doar pentru un anumit public (cum ar fi abonații pe email). 

 

Dacă mai transmiți și o anumită emoție în campania respectivă, e și mai bine.  

 

De exemplu, Singur Acasă pentru vărul meu (și mulți alți oameni) oferă sentimentul de nostalgie.  

 

Îi amintește de când era copil și urmărea filmul cu familia.  

 

Alte campanii pe care le-am studiat se învârteau în jurul altor emoții, precum răzbunare, bunăvoință, entuziasm etc. 

 

Combină astea 2 și poți crea o campanie foarte bună de promovare. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 92 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: reuniune de familie 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „sreuniune de familie” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *