Ce faci când tu nu vinzi la cel mai mic preț?

Intru în inbox și dau un search la cuvintele ”cel mai mic preț”. Să văd câte emailuri îmi afișează. 

 

Ceva ce nu m-a surprins e că mai bine de 90% din emailurile selectate sunt de la ecomm.  

 

Nu, nu o să mă iau de faptul că vând produse ieftine și vorbesc de preț în majoritatea emailurilor.  

 

La ecomm asta merge. Asta atrage publicul țintă dacă nu ai un brand renumit, sau nu ai vreun diferențiator bun. 

 

În schimb, voi vorbi de cazul în care nu vrei să vinzi la cel mai mic preț și pe ce ai putea plusa. 

 

În 2022 l-am ajutat pe Constantin cu niște pagini de vânzare pentru un client cu afacere locală.  

 

Acesta vinde sisteme smart și eco-friendly pentru locuințe, precum încălzire în pardoseală, ventilație cu recuperare de căldură, panouri fotovoltaice. 

 

Nu sunt cei mai ieftini din piață. Nici cei mai scumpi. Dar tipul ăsta de sisteme poate costa mult.  

 

Deci nu puteam să scot în față un avantaj în privința prețului.  

 

Ce am făcut în schimb a fost să scot în față faptul că: 

 

1. Sistemele respective cresc valoarea imobilului. Practic, dacă ai în plan să vinzi sau să dai în chirie locuința, poți cere o sumă mai mare. 

 

2. Facturi mai mici la electricitate (+ ceva calcule/statistici care arată asta) 

 

Ambele beneficii arată utilizatorului că economisește/câștigă bani. Chiar dacă nu au cel mai mic preț pentru produsele respective. 

 

Personal, cel puțin în cazul instalațiilor de genul, nici nu aș avea încredere într-o afacere care vinde la cel mai mic preț 😅  

 

Am prieteni în domeniu și am auzit cazuri cu panouri care au zburat de pe casă, pentru că firma de dinainte nu le-a instalat bine. 

 

Deci dacă lucrezi pentru un client care nu vinde la cel mai mic preț, gândește-te ce beneficiu financiar poți scoate în evidență, ca să arate că utilizatorul obține mai multă valoare decât plătește. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 93 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: cel mai mic preț 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „cel mai mic preț” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *