Poate că nu-i așa logic ce trebuie să facă 🤷

Când am început să fac copywriting, subestimam mult apelurile la acțiune. 

 

Mi se părea logic că, dacă scriu un text despre un produs, vreau ca tu să-l cumperi. Doar nu-ți zic despre el ca să mă laud pe principiul că ”uite ce am eu și tu nu ai” 😅 

 

Nu vedeam rostul să le menționez în fiecare text și totuși o făceam. Așa am învățat în curs, așa făceam. 

 

Fast-forward în 2025: 

 

Am primit cadou de la Constantin o lumânare parfumată ce imita o ceașcă de cafea cu bezele. Și mirosea cel puțin la fel de fain precum arăta. 

 

Aceasta venea și cu cartea de vizită a persoanei care a făcut-o, unde am găsit pagina ei de FB. 

 

De curiozitate, am intrat pe pagină să mă uit ce alte produse mai oferă și am văzut că avea și ceva odorizante drăguțe, făcute tot din ceară. 

 

Așa că am citit textul de prezentare, eram pregătită să comand, dar când am ajuns la finalul mesajului… m-am blocat. 

 

Cum comand? 

 

Cât costă? 

 

Unde e site-ul? 

 

Pot comanda online sau fizic? Dacă-i doar fizic, de unde mai exact? 

 

Dacă n-are site, înseamnă că trebuie să-i scriu? Îi scriu comentariu, mesaj privat sau trebuie să sun? 

 

Aveam atât de multe întrebări la care n-am găsit nicăieri răspunsul pe pagină și care se puteau rezolva cu o simplă mențiune în text: 

 

”Pentru detalii sau comenzi în orașele X, scrie-mi în privat.” 

 

Nu-i nici agresiv. Nici prea complex de scris. 

 

Nici nu-l ameninți că-i răpești familia dacă nu cumpără de la tine. 

 

Dar pentru cineva care vrea să facă o achiziție însă e confuz că nu știe cum, poate fi foarte util. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *