În Vancouver, la un festival din 2018 s-a lansat un produs nou, care instant a ieșit în evidență prin originalitatea sa. Iar vânzările au fost peste așteptări.
Acesta promitea că te ajută să slăbești, să întinerești și să îți menții sănătatea creierului.
Produsul costa $38.
Și producătorul a spus în interviuri că, pentru rețetă, mulți oameni de știință au depus un efort uriaș ca să creeze cea mai bună versiune posibilă.
Era vorba de o sticlă de apă nefiltrată, cu un crenvuști înăuntru.
Deși unii oameni s-au prins de glumă imediat, o parte au luat produsul în serios, chiar dacă pe posterul tarabei apărea și textul:
Apa de Hot Dog, prin absurditatea sa, speră să încurajeze gândirea critică în legătură cu marketingul produselor și rolul semnificativ pe care acesta îl poate avea în alegerile noastre de cumpărare.
Moral of the story?
Ai grijă ce promiți despre produsele clienților tăi, pentru că unii chiar s-ar putea să te creadă.
Sau, și mai bine, înainte să iei un proiect, asigură-te că ce promit ei e realizabil – nu doar o propoziție care sună frumos, dar când vine vorba de pus în practică, mai bine de 90% se pierd pe drum.
Același lucru e valabil și în discuțiile cu clienții, când le spui cu ce se aleg dacă lucrează cu tine.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc