Vreau să-ți arăt 2 mesaje primite relativ recent, de la 2 antreprenori cu care sunt în perioadă de probă:
Sample no. 1, 21 februarie:
Eu: ”Până când ai avea nevoie de sales page?”
Antreprenor: ”Ideal sfarsit de martie. Dar este ok si daca imi livrezi in aprilie, chiar si sfarsit de aprilie. Nu m-as duce in mai.”
Sample no. 2, 5 martie, 16:03:
Antreprenor: ”Hai sa vedem cum înaintam pe copy, ca e timpul cam strans. Pana joi trebuie sa fie gata LP.”
Îți dau o încercare să ghicești cu care dintre cei 2 voi lucra și luna următoare.
Există o chestie… Puțin mai scary așa.
Venită dintr-o lume plină de urlete de agonie, durere și suflete pierdute, care-și sapă cu degetele zdrelite o cale spre lumină.
O lume dominată de un monstru, de care mulți antreprenori fug. Se târăsc pe coate și sunt așa motivați să se ascundă de el, încât își sapă și gaură în pământ doar să nu-i găsească.
Se numește Organizare. Alții îl mai poreclesc Planificare.
Și acest monstru fuge după antreprenori, ca să-i influențeze să fie puțiiin mai organizați. Adică să știe ce au de făcut puțin mai din timp, nu cu 24 de ore înainte. Or worse, în aceeași zi.
Mie personal îmi place mult monstrul ăla. We are BFFs.
Dar când tu îți planifici luna din timp, știi ce ai de făcut ca să respecți deadline-urile și să aproximezi cu câți clienți poți să mai lucrezi, planurile tale se duc peste cap dacă iei un astfel de client.
Problema e că nici nu ai de unde ști la început că lucrează așa.
Dar partea bună e că, dacă îți dai seama din prima lună, știi că a doua lună nu va mai avea loc.
De asta văd primele luni de lucru cu clienții ca perioadă de probă. Pentru că am lucrat pe destule proiecte unde antreprenorii fug de monstrul Organizare și nu-mi mai doresc asta.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc