Legătura dintre filme și pagini de vânzări

Căutând pe Google cuvintele 9 vieți, am descoperit că există o comedie cu numele ăsta.  

 

Comedia e despre un antreprenor care își neglijează familia. Și ajunge să fie transformat într-o pisică pentru a petrece mai mult timp cu fetița și soția lui (aici ai trailerul). 

 

Pare genul de film pentru serile în care nu ai chef să gândești. Ci vrei să vezi ceva să râzi. 

 

Ce m-a surprins în schimb a fost că filmul are critici destul de nasoale. Una din ele e asta:  

 

„Cats may have nine lives, but you only get one, and it’s too precious to waste on this drivel. You’re better off watching a gif of a cat whose face is stuck in a slice of bread. It will save you $20 and a few hours of your time.” 

 

Bine, acum nu știu ce așteptări avea criticul de la film.  

 

Din trailer te prinzi că nu e ceva groundbreaking, cu nu știu ce tematică puternică psihologică, dramă, traume în familie, mafioți, explozii și morală care te dă peste cap. 

 

E o comedie kid-friendly, cu o familie și o pisică 😅  

 

Dacă ai zâmbit de câteva ori și te-a ținut până la final, și-a făcut treaba. N-ar trebui să ai așteptări foarte mari. 

 

Același lucru e valabil și când scrii o pagină de vânzare.  

 

Nu orice pagină de vânzare pe care o vei scrie o să fie a grand masterpiece.  

 

Dacă oferta sau produsul sunt ceva obișnuit, oamenii știu produsul și sunt conștienți că au nevoie de el, nici n-are rost să faci o pagină de vânzare ca și cum ai vinde o croazieră de 10k. 

 

Rămâi la clasicele caracteristici și beneficii și ți-ai făcut treaba. 

 

De exemplu:  

 

Nu o să vezi pe nimeni că se chinuie foarte tare să vândă o pâine normală.  

 

Lumea știe că are nevoie de ea și o cumpără, fără să faci un sales letter de 10 pagini, cu nu știu ce promisiuni wow. 

 

Dacă e ceva pâine artizanală cu modele încrustate, atunci probabil depui un efort mai mare în vânzare. 

 

Dar dacă este un produs obișnuit, în puține cazuri pagina de vânzare va fi echivalentul unui film de Oscar.  

 

Mai degrabă va semăna cu un film light, care doar își face treaba, fără să te încarce cu prea multe. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

 

P.S. Asta e ziua 95 din provocarea de 100 de zile în care scriu emailuri derivate din cuvinte și expresii random. Expresia de azi a fost: 9 vieți 

 

Dacă participi și tu în provocare și vrei să folosești „9 vieți” într-un text cu un insight interesant, let me know cum ți s-a părut și cum a ieșit textul. 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *