„Ce ai învățat în ăștia 2 ani de când avem firma?” – ăsta a fost topicul discuției noastre în acea seară, în timp ce ne plimbam.
Ieri am primit notificare de la BT că firma mea și a lui Constantin a împlinit 2 ani (cheers to that).
Și ne-am uitat puțin în trecut, să vedem ce lecții am deprins.
Iată câteva din ele mai jos:
1. Mai bine lucrezi 7 zile din 7 cu oameni foarte faini, decât să lucrezi 3-4 zile cu oameni care îți dau dureri de cap.
Acum lucrez 7 zile din 7 (cu jumătăți de zile libere și 2 ore ”sfinte” de mers la sală) și îmi place.
Decât atunci când lucram 3-4 zile și îmi venea să-mi sparg telefonul când auzeam notificare pe messenger sau Whatsapp.
Zilele libere nu compensau cu nimic stresul și nervii cumulați în zilele de lucru.
2. No amount of money is worth your mental health.
Prefer să aleg clienți cu care rezonez. Îmi place modul lor de a fi și mai tot dragul să vorbesc cu ei. Și au un proiect care mi se pare super fain, pe care îl pot promova cu încredere. Asta e cel mai important criteriu după care selectez clienții, nu factura.
3. Dont chase the quaffle if you see the snitch (cine s-a uitat la Harry Potter înțelege referința; cine nu, e un echivalent la: ”nu da vrabia din mână pentru cioara de pe gard”)
*mi-am și tatuat asta pe braț și o citesc de mai multe ori pe zi*
Am făcut una din cele mai tâmpite decizii pe care puteam să le fac în 2022. Încă îmi vine să-mi dau pumni pentru asta.
Am neglijat partea de copy și am ales să fac Facebook Ads, doar pentru că voiam să fac parte dintr-un grup de oameni, pe care îl admiram.
Chiar dacă am revenit înapoi full time pe copy, am pierdut 4 luni în care puteam să avansez mai repede. Și scăpam de mult stres, dureri de cap și nervi.
But this ain`t gonna happen again.
Cele mai faine și cele mai nasoale momente au avut loc în ăștia 2 ani. Is it still worth it?
100% da.
Nu o să regret decizia de a renunța la o carieră în farmacie pentru copywriting. Și nici nu voi mai schimba traseul ales pentru nimic.
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.