Ar trebui să te superi că-ți modifică un client textele?

Nu am păstrat evidența la câți clienți am avut până acum. În schimb, îmi amintesc comportamentul fiecăruia după ce primea textele:

1. Le citea și le folosea exact așa cum le-am trimis

2. Lăsa comentarii pentru fiecare virgulă sau cuvânt adăugat / scos. Și te trezeai cu vreo 20 de emails în inbox de la Google Docs

3. La fel ca 2, dar folosea funcția suggest din Google Docs

4. Făcea modificările direct în text, mai ales dacă era ceva ce ținea de preferințe personale, sau schimbări micuțe

5. „Nu-mi place, dar nici nu știu să-ți zic ce anume” – clienții care nu te ajută cu absolut nimic și nici nu știu ce vor exact (din fericire nu am mai avut clienți din ăsția după ce am încheiat-o cu Facebook Ads – but that will make another story)

Întrebarea e: Ar trebui să te superi că ți-a modificat clientul textul?

Nu.

Este afacerea clientului tău și el decide ce texte folosește.

Dacă a venit și a modificat puțin textul tău, it is not a big deal. Vezi ce a modificat și ții minte la următoarele texte să ții cont de asta.

Dacă vezi că modifică la majoritatea textelor câte ceva, posibil să fie și alt motiv în spate. Nu neapărat că nu-i place ce ai scris.

Sunt clienți cărora le place să-și pună amprenta pe textele tale, ca să simtă că au contribuit.

Dacă modifică radical mesajul principal și nu ești de acord cu direcția respectivă…atunci spune-i că nu-ți asumi rezultatele aduse.

E afacerea clientului tău și tu ești freelancer. Dacă vrei să ai clienți longterm, trebuie să fii flexibil atunci când lucrezi cu ei.

Trust me, dacă modifică un ”dar” cu ”însă” nu i se sabotează rezultatele. Dacă pune o virgulă undeva, din nou nu schimbă cu nimic.

Ci mesajul principal transmis în text contează cel mai mult.

Restul sunt detalii pe care probabil audiența clientului tău nici nu le va observa.

Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro

Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.

2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.

3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *