Prima dată când am auzit de piramida conștientizării a lui Eugene Schwartz, I was mindforked.
M-a ajutat foarte mult să decid cum încep un text, în funcție de cui mă adresez.
Azi nu scriu nicio pagină de vânzare fără să iau în calcul asta.
Am descoperit-o prima oară undeva prin 2022.
Iar astăzi am realizat că am locuit cu ea în casă de vreo 3 ani 😅
Puțin context: deasupra biroului lui Constantin sunt o grămadă de fișe cu diferite informații de business/marketing.
Astăzi, cât încercam să găsesc o idee pentru email, mă uitam pe pereți (la propriu) și citeam fiecare foaie prinsă. Iar printre ele era și piramida conștientizării.
Doar că până acum n-am observat-o.
În schimb, am dat de ea fix când aveam nevoie și am căutat activ informații despre cum să scriu pagini de vânzare mai bune.
Moral of the story:
Cam toate informațiile de care ai nevoie există. Probabil sunt chiar sub nasul tău.
Dar nu-ți dai seama de asta decât atunci când chiar îți trebuie.
De exemplu, acum un an luasem ceva curs cu un bonus despre cum să scrii pagini de vânzare pentru cross-sell.
Abia săptămâna trecută am folosit informațiile pentru prima oară.
Which is fine, n-am avut nevoie de ele până acum.
Același principiu îl aplic și când aud de nush ce tactică/strategie nouă, valabilă doar acum, altfel rămâi în urmă cu trendurile…
Dacă chiar sunt bune, vor fi valabile și mai încolo, când chiar o să am nevoie.
Dacă sunt slabe, mă bucur că n-am cedat pe moment să mă forțez să le folosesc, deși nu erau necesare.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc