Informațiile de sub nasul tău

Prima dată când am auzit de piramida conștientizării a lui Eugene Schwartz, I was mindforked.  

 

M-a ajutat foarte mult să decid cum încep un text, în funcție de cui mă adresez.  

 

Azi nu scriu nicio pagină de vânzare fără să iau în calcul asta.  

 

Am descoperit-o prima oară undeva prin 2022.  

 

Iar astăzi am realizat că am locuit cu ea în casă de vreo 3 ani 😅 

 

Puțin context: deasupra biroului lui Constantin sunt o grămadă de fișe cu diferite informații de business/marketing.  

 

Astăzi, cât încercam să găsesc o idee pentru email, mă uitam pe pereți (la propriu) și citeam fiecare foaie prinsă. Iar printre ele era și piramida conștientizării.  

 

Doar că până acum n-am observat-o.  

 

În schimb, am dat de ea fix când aveam nevoie și am căutat activ informații despre cum să scriu pagini de vânzare mai bune. 

 

Moral of the story: 

 

Cam toate informațiile de care ai nevoie există. Probabil sunt chiar sub nasul tău. 

 

Dar nu-ți dai seama de asta decât atunci când chiar îți trebuie.  

 

De exemplu, acum un an luasem ceva curs cu un bonus despre cum să scrii pagini de vânzare pentru cross-sell.  

 

Abia săptămâna trecută am folosit informațiile pentru prima oară.  

 

Which is fine, n-am avut nevoie de ele până acum. 

 

Același principiu îl aplic și când aud de nush ce tactică/strategie nouă, valabilă doar acum, altfel rămâi în urmă cu trendurile… 

 

Dacă chiar sunt bune, vor fi valabile și mai încolo, când chiar o să am nevoie. 

 

Dacă sunt slabe, mă bucur că n-am cedat pe moment să mă forțez să le folosesc, deși nu erau necesare. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *