Am recitit salesletterul pentru [numele produsului], chiar imi place, e marfa rau.
De cand am externalizat copywritingul incep sa iau avant in implementare.
Ma rupea sa scriu, faceam un salesletter in 4-5 luni.
Ah… music to my ears.
Astea sunt niște fragmente dintr-o discuție cu un client cu care lucrez de 8 luni și care mi-a reamintit de ce am ales să-mi promovez serviciile de copy așa cum o fac acum.
Sigur ai văzut prin piață fel de fel de promisiuni la servicii de copy.
Că-ți triplezi nr. de leaduri, îți dublezi profitul, îți crești vânzările cu nu știu ce procent și așa mai departe.
Luând în calcul câte variabile implică promisiunile alea, eu n-am folosit genul ăsta de afirmații.
Prefer să promit că scapi de o bătaie de cap în plus, câștigi mai mult timp și poți dezvolta afacerea mai repede.
De exemplu, dacă acelui client îi lua 4-5 luni pentru o pagină de vânzare, de când lucrează cu mine are câte o pagină gata în fiecare lună.
Adică poate să lanseze mai repede ca înainte.
Iar timpul câștigat îl folosește ca să dezvolte mai multe produse.
Clienții care au venit la mine că fie nu vor să scrie ei, fie vor mai mult timp liber, au fost cei mai calitativi. Iar colaborările de obicei au fost de durată.
(bineînțeles că au fost și excepții, dar vorbesc de general)
Deci se poate să ai clienți și fără să vii cu cea mai bombastică promisiune posibilă.
Mai mult, poți avea clienți care chiar apreciază că le dai mai mult timp și îi scapi de un task pe care ei nu-l vor, dar care ție îți place.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc