I-a luat 12 de ore să-i devin clientă

Ieri am trecut prin tot funnelul unei persoane care a câștigat 2 vânzări din partea mea.  

 

Și azi am stat să analizez strategia lui, să înțeleg ce m-a convins să cumpăr. 

 

Asta poți face și tu după ce treci printr-un funnel și devii client pentru cineva.  

 

Te-ar ajuta să înțelegi mai bine cum se comportă un om înainte să cumpere (și nu ajungi să crezi povești că oamenii cumpără instant și fără dubii un curs de 1k euro, fără nicio interacțiune înainte). 

 

1. Stăteam pe FB și am văzut o reclamă. 

 

DAR, deși era reclamă, știam autorul din 2 contexte. Din cursul de ficțiune, și apoi l-am urmărit pentru partea de dicție.  

 

2. În reclamă avea ceva minicurs gratuit cu 3 exerciții.  

 

M-am înscris de curiozitate. Iar acel minicurs s-a deschis într-o pagină care vindea și un workshop plătit de 2 ore pe același subiect.  

 

M-am uitat la minicurs. M-am înscris la workshopul plătit. 

 

3. După ce am urmărit workshopul, m-am înscris și în programul lui de mentorat. 

 

La prima vedere, zici ”mamă ce funnel fain, hai să-i spun și clientului meu să facă asta că sigur rupe dacă te-a convins așa rapid să cumperi.” 

 

Doar că sunt 2 chestii care au dus atât de repede la vânzare, pe care mulți marketeri le ignoră: 

 

1. Acum că țin Zoom-uri și trebuie să ies din spatele laptopului ca să vorbesc, îmi doresc să rezolv niște probleme de dicție.  

 

Concret, sunt conștientă că am o problemă cu asta și vreau o soluție. 

 

2. Îl cunoșteam pe autor și l-am urmărit activ din decembrie. 

 

Îmi place maxim de el cum comunică și acum că am văzut și cum predă, m-a convins.  

 

Reclama aia m-a găsit în punctul în care eram pregătită să lucrez la problema mea. Și deja știam autorul și faptul că face treabă bună din micile interacțiuni de până acum. 

 

Când am văzut stilul de predare și am rezonat cu abordarea lui, am mers mai departe.  

 

Sunt antreprenori și marketeri care cred că fac un ad și lumea cumpără la prima interacțiune.  

 

Dacă nu cumpără, copy-ul sau funnelul sunt de vină. 

 

Nu iau în calcul și celelalte aspecte: oamenii cumpără când sunt pregătiți.  

 

Datoria ta e să fii prezent, să-i arăți cine ești și că ai o soluție la problema lui. 

 

Unii cumpără pe loc, pentru că i-ai prins fix în punctul acela. 

 

Alții cumpără după câteva luni. 

 

Alții cumpără după 3 ani. 

 

Dacă rupi legătura la prima interacțiune sau te rezumi la interacțiuni din an în paști (și mostly când ai ceva de vândut), nu prea poți lega o relație cu acea audiență ca să te cunoască, să le câștigi încrederea și când sunt pregătiți, să vină la tine. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *