Luna asta am lucrat la o pagină de vânzare pe care am trimis-o clientului și am primit următorul feedback:
Prin salesletterul pe care l-ai scris și prin structura pe care ai adoptat-o pare că nu îmi pierzi timpul deloc mie cititorului.
Mă atragi în salesletter imediat, aflu din start despre ce e vorba (o carte), imediat îmi spui dacă este pentru mine, după care aflu ce beneficii primesc dacă citesc, dacă comand cartea… construiești totul fără timpi morți, fără texte moarte.
Îmi place!
Tot același client m-a rugat să rescriu altă pagină a sa făcută de alt copywriter, din cauză că textul pierde mult timp la început, folosind ”fluff words”.
După ce am citit-o, am fost de acord cu clientul. Nu are o idee să te atragă să citești.
Pare ceva făcut de umplutură, să sune frumos și atât. Dar deja după primele paragrafe te plictisește/obosește (și eu aș fi avatarul pentru acea carte).
În situații de genul sunt de acord, pierzi timpul cititorului.
Ăla nu e content interesant sau o idee care să te convingă să citești.
Dar problema asta se poate rezolva cu puțin research și rescris un început ce merită atenția audienței.
Ceva ce ar trebui să aibă toate textele tale, nu doar paginile de vânzare.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de prezentare a produselor/serviciilor tale, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc