De ce-mi pierzi timpul cu storytelling?!

Mi-am început dimineața asta murind de râs. Am citit o postare pe Facebook în care persoana respectivă se plângea de oamenii ce folosesc storytelling în loc să treacă la subiect, să zică din prima ce vând și cu ce ajută.  

 

Culmea, era de la o persoană care tot strigă sus și tare că autorii de cursuri online vor să vândă direct, fără să încălzească publicul, fără să le câștige încrederea. Fără să aibă și alte interacțiuni înainte să prezinte un curs high ticket. 

 

(Sper că ai observat și tu fractura de logică între mesajul postat și ce susține că face) 

 

Păi mno, dacă așa se procedează… ignoră povestea de mai sus. 

 

Uite aici, hai la consultanță și te ajut să nu mai faci promovare după cum te taie capul: https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Și așa o să fie toate emailurile de acum înainte, un link de consultanță și niște bullets cu ce te ajută, generate cu ChatGPT, că asta poate să scrie și el binișor. 

 

……… 

 

……… 

 

……… 

 

………. 

 

Sau poate nu. 

 

Look, nu te oprește nimeni să vinzi direct. Sunt situații în care chiar e recomandat să prezinți direct ce vinzi, fără alte introduceri. 

 

Dar cum vrei tu să câștigi încrederea oamenilor, să te cunoască, să te placă (cuz hey, e important și asta pentru anumite afaceri), fără să faci și content?  

 

Fie el sub orice formă, educațional, povești, curiozități, mituri etc. 

 

Dacă toate mesajele tale sună așa ”eu vând asta, te ajută să X, hai cumpără”, cu ce ești tu diferit de alte mii de afaceri care fac același lucru ca tine? 

 

Devii ușor de ignorat, ca acele e-maluri promoționale pe care nu le-ai mai deschis de 1 an. 

 

De asta nu mi se pare o decizie bună să delimitezi contentul de copy, ca și cum ar fi 2 ramuri fără nicio legătură. 

 

Ambele se îmbină. Ambele își au rostul lor.  

 

Făcut bine, contentul nu pierde timpul omului.  

 

Dacă personal consideri că-ți pierzi timpul citind ceva, cel mai probabil acel conținut nu este pentru tine.  

 

Și e ok, nici înghețata nu e pentru toată lumea. 

 

Mai mult, copywriterul sau cine a scris textul merită felicitări că a respins o persoană nepotrivită. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *