În februarie 2021 am avut o problemă medicală care a apărut peste noapte (la propriu).
Mă durea abdomenul atât de tare că nu puteam să stau dreaptă sau să respir normal.
Și-acum îmi amintesc cât de intensă era durerea, parcă mi se rupeau fâșie cu fâșie organele în corp. Efectiv nu puteam să fac nimic.
Singurul efort depus a fost să merg până la farmacia de pe colț să mă milogesc de farmacistă să-mi dea ceva mai puternic până ajung la medic.
Ce legătură are asta cu copy-ul?
Acum lucrez la un site din nișă medicală.
Încerc să repar ce a făcut persoana de dinainte, care în paginile alea parcă a băgat fraze din cursuri de medicină, cu același limbaj.
Pe lângă cuvintele și expresiile extrem de greoaie pentru o persoană obișnuită, majoritatea încep cu mecanismul tehnologiei pe care o folosesc la clinică.
Când citeam paginile vechi mă gândeam strict la avatar:
Dacă am o durere atât de nasoală, chiar îmi pasă de mecanism? Ăsta e primul lucru pe care vreau să-l aflu?
Sau vreau să știu dacă acea clinică tratează ce am eu cât mai repede, ca să pot respira fără să mă mai doară nimic?
Clar aș fi vrut varianta a doua.
Mecanismul e ceva nice to have, mai ales dacă faci ceva diferit. Sau vorbești cu oameni care au testat mai multe tipuri de tehnologii și tu vii cu ceva out of ordinary, care le depășește pe celelalte.
Dar prioritar e că poți ajuta omul să scape de principala sa problemă, cel puțin în nișa asta.
De aceea, uneori te ajută să fi trecut prin ceva similar cu avatarul tău.
Sau să poți empatiza cu el și să-i oferi informațiile de care are nevoie, în ordinea ”naturală” pentru ce-l interesează.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc