Ce faci când clientul aruncă cu vina în tine

Săptămâna trecută la zece seara îmi scrie o clientă după webinar: 

 

”M am uitat si am vazut ca azi le ai dat doar un mail de reminder.” 

 

Prima mea reacție era: wtf, n-am trimis un singur reminder. Nu e prima dată când fac un funnel de webinar. 

 

Și eram curioasă (și puțin revoltată) cum a ajuns la concluzia asta.  

 

Așa că intru în soft și îi trimit screenshots cu toate reminderele trimise.  

 

După ce am discutat cu ea și încercam să-mi dau seama de ce a primit doar un reminder, mi-am dat seama că ea de fapt nu s-a înscris la webinar ca să-l testeze 😅  

 

This is a lesson both for clients and copywriters: 

 

1. Înainte să presupui că persoana cu care lucrezi nu-și face treaba, mai bine întreabă. 

 

Asta ajută mai mult la relația copywriter-client. 

 

Dacă presupui din start că nu a făcut, poți ajunge în situația în care dai vina pe copywriter, când de fapt vina e în altă parte. 

 

O simplă întrebare ca să afli ce ai nevoie poate salva situația.  

 

Presupunerea din start că X nu-și face treaba… face lucrurile să scârțâie puțin. 

 

2. Dacă clientul îți reproșează ceva, e bine să fii pregătit cu dovezi. 

 

Îi arăți că ți-ai făcut treaba și ai ascultat ce-și dorea. 

 

Am mai pățit situații de genul în cea mai proastă colaborare pe care am avut pentru alt serviciu de marketing pe care l-am oferit. Și de atunci mi-am dat seama cât de utile sunt dovezile că ți-ai făcut treaba. 

 

Te pot salva de situații în care clientul devine prea emoțional și aruncă cu vina în tine, când tu ai făcut ce ținea de partea ta. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *