De ce să nu arunci ideile fix după terminarea unui proiect

Urăsc să păstrez cutii goale în casă.  

 

Mi se pare că ocupă spațiul degeaba, se pune praful pe ele, iar pisicile mele au o plăcere sadică să le ronțăie și să lase carton peste tot. 

 

Well, dimineața asta mă uitam deasupra dulapului, unde am depozitat câteva cutii deoarece Constantin zicea că ”poate o să fie nevoie de ele” și mi-am dat seama…  

 

Câtă dreptate avea 😅 

 

Cel târziu până în martie urmează să ne mutăm și sunt numai bune pentru transportat diferite lucruri prin casă, ca să nu cumpărăm genți suplimentare. 

 

Păcat că nu ne-am gândit la asta mai din timp :))  

 

Dar partea bună e că nu aplic principiul legat de cutii și în cazul copywritingului, pentru că îmi place să depozitez idei încă nefolosite. 

 

Nu le șterg și nu le arunc imediat după încheierea unui proiect. S-ar putea să mai am nevoie de ele. 

 

După ce clientul vede primul text scris, s-ar putea să-i placă suficient de mult încât să vrea să continuăm colaborarea mai departe. Sau să o extindem și către alte materiale. 

 

Atunci ideile păstrate ar putea fi foarte utile. 

 

De exemplu, cam acum un an am început să lucrez cu un client care are nevoie recurent de pagini de vânzare.  

 

Am început cu asta. Iar după ce a văzut primul material, m-a întrebat dacă pot să mă ocup de mai multe. 

 

Și am intrat pe documentul cu idei găsite, ca să le folosesc. 

 

M-au scutit de alt research mai amănunțit și am putut să mă ocup destul de curând de ce avea nevoie.  

 

De asta, dacă ai luat un proiect ce are nevoie de un singur lucru de la tine, nu strică să mai păstrezi câteva luni acele idei pe care le-ai găsit. 

 

Poate clientul alege să lucreze în continuare cu tine.  

 

Și ar fi o risipă să scapi de ele sau să nu le salvezi, fiindcă nu le poți folosi fix în momentul actual. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *