Acum 2 zile mi-a ajuns o comandă de jucării pentru pisici. Pe lângă cele cu care știam sigur că o să se joace, am luat și ceva nou.
E un fel de bilă cu baterie, care merge singură prin casă și trage după ea un șoricel cu pene.
Când am pus-o prin cameră să se plimbe, și eu și Constantin eram foarte impresionați.
Nu se bloca printre scaune. Dacă ajungea într-un punct în care nu putea înainta, schimba direcția.
Se descâlcea singură.
Mergea destul de repede, astfel încât pisica să poată alerga și să nu fie prea ușor de capturat.
Per total, mi s-a părut freakin genius persoana ce a venit cu ideea.
Doar că… pisicile mele n-au fost de aceeași părere 😅 La început s-au speriat de ea și doar se uitau de la distanță.
Mai târziu maxim se duceau după ea dintr-o cameră în alta, dar nu încercau să o vâneze.
Apoi au început să o ignore – cutia de la cumpărături era mult mai interesantă.
Deși încă mai încerc să le obișnuiesc cu jucăria aia, mi-am dat seama că ăsta e un produs mai mult pentru oameni decât pentru pisici. Ideea jucăriei și prezentarea au sunat foarte bine pentru un cat owner.
E ca și cum le-aș alerga eu cu alte jucării prin casă, doar că merge singură. Și cât timp am ceva de rezolvat, pot să le las chestiuța aia pe podea să-și facă treaba.
Așa a obținut vânzarea: a vorbit pe interesul celui ce face cumpărăturile, nu pe interesul pisicii.
Iar asta e o idee utilă atunci când tu vinzi ceva către o persoană, dar cel ce o va folosi va fi altcineva.
Încearcă să te concentrezi mai mult pe avantajele cumpărătorului direct, iar pe alocuri menționează cu ce se alege și cel ce o va folosi. Și, ideal, să fie un produs util și pentru utilizatorul final, nu doar pentru cumpărător.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc