Ieri am fost la o grădină cu Labirint din Barcelona. Am intrat în labirint și am mers pe primul drum care ne-a venit în minte.
Și ne-am blocat.
Ne-am întors și am mers pe alt drum până când ne-am blocat și acolo.
Iar al treilea drum ne-a dus spre ieșire, doar că nu aia care trebuia, ci pe care am intrat :))
”Okay, hai să mergem de la punctul de finish la cel de start,” îi propun lui Constantin.
Așa că am mers în capătul celălalt al labirintului și de acolo am găsit mai ușor traseul bun.
(mă rog, aproape – ne-am rătăcit de 2 ori și pe aici)
Asta e o chestie pe care o fac și când am de scris emailuri de vânzare pentru diferite servicii, cursuri, oferte etc. Sau mi-e greu să aleg o idee despre care să scriu.
Plec de la sfârșit: știu ce ofertă am de promovat, cu ce ajută și ce nevoi are avatarul. Apoi găsesc un început potrivit, astfel încât în final să se lege mesajul.
Dacă știu sfârșitul, mi-e mai ușor să construiesc un email. Și tot pe baza lui pot alege mai ușor ideile care merg introduse.
Sau, dacă am o idee faină pentru acea nișă, încep cu ea, iar la final fie promovez ceva gratuit din ce oferă clientul. Fie găsesc cumva să fac o legătură dintre content și ceva ce vinde clientul. Fie, ca last resort, pun ca PS partea de vânzare.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc