Când lucrezi la proiecte care au impact

Ieri am fost cu Constantin la Sagrada Familia – probabil una dintre cele mai cunoscute clădiri din Barcelona.  

 

Din ce informații am găsit, se lucrează la clădire din 1882 și încă e neterminată (probabil de aici au venit și glumele că spaniolii sunt mai lenți când vine vorba de muncă). Iar acum continuă să o construiască din donații și sumele adunate de la biletele de la intrare. 

 

Am înconjurat zona făcându-ne loc prin marea de turiști, până am ajuns într-un parc de unde se vedea foarte fain cum arăta înainte clădirea, comparativ cu zonele restaurate.  

 

”Cum ar fi să fii una dintre persoanele care lucrează Sagrada? Peste câțiva ani te poți lăuda că ai pui o piatră în construirea ei,” zice Constantin. 

 

Cred că ar fi ceva foarte wow de adăugat în portofoliul persoanei :))  

 

Nu oricine din domeniu poate spune asta.  

 

Pe lângă portofoliu, și persoana aia s-ar simți fain că lucrarea lui e văzută și vizitată zilnic de sute de oameni (dacă nu chiar mai mult). Deci e o satisfacție pe mai multe arii.  

 

Cam așa e și când iei un proiect de copy în care crezi, îți place ce misiune are clientul și te bucuri că poți contribui.  

 

Da, te ajută și în promovare – poți adăuga asta în portofoliu sau spui în call-uri că ai lucrat cu X pe copy. 

 

Dar și tu parcă ești mai împlinit cu ceea ce lucrezi, mai ales când vezi rezultatul final.  

 

Nu mai e doar despre a trimite niște texte și a încasa bani. Ci știi că alea sunt o etapă din ceva mai mare. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *