Copywriter sub acoperire printre avatare

După ce am fost la un botez, eu, Constantin și restul invitaților am mers la un restaurant, unde aveam o masă mare rezervată. 

 

Ajunși acolo, fiecare s-a așezat unde a nimerit, până s-au ocupat toate locurile. Abia în final mi-am dat seama că, involuntar, masa s-a împărțit în ”2 tabere”: 

 

1. Cei proaspăt deveniți părinți. 

 

2. Cei cu copii mai mari, care discutau de corporații, cariere și șosele (cred… asta am prins din fracturi de conversație :)) ) 

 

Eu și Constantin am nimerit în prima jumătate, moment în care am regretat că n-am un client actual ce vinde lucruri pentru copii. 

 

Practic avatarele stătea acolo și discutau despre probleme atât de specifice, cu tot cu exemple, încât un copywriter din nișa asta ar fi considerat informațiile gold. 

 

Asta mi-a amintit cât de util poate fi dacă, înainte să scrii pentru o nișă, ai purta o discuție cu cineva încadrat în avatarul pentru produsul/serviciul promovat.  

 

Sau chiar să-i dai la final să citească textul, să vezi ce reacții are. 

 

Sau, dacă știi pe unde petrece timpul, să te poți duce acolo să interacționezi cu ei ”în mediul lor”. 

 

Poate primești niște sugestii utile pentru textul tău. 

 

Îți confirmi anumite bănuieli/idei găsite online. 

 

Iar, dacă îi dai și textul final, poți observa dacă stârnește reacțiile pe care le voiai. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *