Clientul tău are nevoie de review-uri? Iată 2 idei ajutătoare

Luna asta am primit un email de la un brand cu antrenamente pentru mobilitate (mostly).  

 

După ce am parcurs jumătate dintr-un program, mi-au cerut un testimonial. Adică am ajuns în secvența lor de email pentru asta. 

 

Și în secvența aia au făcut 2 chestii faine: 

 

1. Am primit primul email după ce deja am parcurs 50% dintre antrenamente. 

 

Dacă trimiteau din prima săptămână… le ziceam că arată bine, sunt interesante exercițiile, îmi place structura lor și cam atât. 

 

Pentru că am avut timp să aplic, pot vorbi și de rezultatele văzute (nu mă mai dor încheieturile și spatele, mișcările sunt mai controlate etc). 

 

Ăsta e genul de domeniu în care, dacă vrei un testimonial bun, ajută să aștepți ca persoana să aibă timp să aplice. 

 

În schimb, dacă lucrezi cu afaceri ce vând produse sau servicii făcute pe loc, acolo nu e nevoie să aștepți 1-2 luni ca să ceri o părere. Poți aștepta câteva zile, suficient ca persoana să vadă diferența, sau chiar poți cere pe loc, cum a făcut acest local. 

 

2. Follow-up și înlăturarea unei obiecții. 

 

Am uitat să le las review după ce am primit primul email 😅  

 

Era în perioada în care am luat-o pe Toffee acasă (pisica accidentată care a avut nevoie de amputarea cozii) și… să spunem că avea multe medicamente de luat, plus îngrijirea post-operatorie. 

 

Așa că, în al doilea email, pe lângă clasica ”părerea ta contează, ascultăm feedback-ul și sugestiile”, a precizat ceva interesant: 

 

”Chiar dacă suntem de 10 ani pe piață și am colectat multe testimoniale, încă suntem o afacere mică, cu același grup mic de oameni care încearcă să facă un bine prin programele noastre.” 

 

Când mi-am reamintit că n-am lăsat review, primul gând ce mi-a trecut prin minte a fost: ”Oricum au zeci de testimoniale pe site, nu au nevoie de al meu”. 

 

Dar acele 3-4 rânduri din email mi-au înlăturat obiecția asta, pe care sigur o mai au și alții.  

 

De asta, data viitoare când scrii astfel de emailuri, ajută să te gândești la principalele obiecții pe care le pot avea oamenii, ca să tot amâne să-ți lase review. 

 

Poate cred că oricum nu le citește nimeni și își pierd timpul. 

 

Poate nu știe ce să scrie în testimonial (aici ajută niște întrebări). 

 

Probabil crede că trebuie să scrie un roman (aici poți preciza că poate fi ceva de 1-2 rânduri sau mai detaliat, cum dorește). 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *