Intru în inbox să-mi verific emailurile și dau peste unul de la un sender nou. La care sunt 100% sigură că nu m-am abonat.
Nici măcar nu-mi suna cunoscut numele.
Îl deschid. Și după îmi dau seama că e de fapt de la o sală de dansuri, la care am mers acum 4 ani.
Deci timp de 4 ani nu au mai zis nimic și brusc încep să comunice?
Cel mai probabil au implementat acum email marketing. Și au luat toți oamenii ce au mers la ei și i-au băgat în listă.
Am mai auzit de practica asta, însă ăsta e cel mai bun mod de a fi raportat ca Spam.
Imaginează-ți că eu primesc zilnic cel puțin 40 de emailuri și nu sunt 100% sigură că îmi amintesc de toți.
Chiar crezi că după 4 ani mai știu de tine?
Nu doar că ai luat contactele alea și ai început să le dai emails, fără să-și dea acordul să primească materiale promo.
Dar ai început direct cu un newsletter cu content, ca și cum ai mai vorbit cu mine în fiecare săptămână.
Nu tu mesaj de introducere, pentru reengagement (practic un mesaj în care anunți de ce primesc emailul ăsta după atâta timp și ce îi așteaptă în continuare).
Fără să întrebe dacă mai sunt interesată de serviciilor lor după atâta timp.
Știu că e super intimidant să începi email marketing și să nu ai contacte.
Așa că vrei să mergi pe varianta mai ușoară și bagi toți oamenii cu care ai vorbit până acum în listă.
Însă:
1. Nu ai nicio garanție că oamenii aceia încă sunt interesați de serviciile tale
2. Nici dacă ei mai știu ce au făcut acum X ani (să fim serioși, sunt oameni care se abonează la newsletter acum și peste o săptămână uită despre ce era vorba)
3. După te plângi că email marketingul nu merge, dar de fapt problema e că oamenii nu sunt cei potriviți
Deci, dacă vrei să începi cu email marketing, trimite emailuri la oamenii care știu de tine și sunt interesați *cough* și și-au dat acordul *cough*.
Nu la toate contactele acumulate de când ai început business-ul, sperând că toți fug înapoi la tine și redevin clienți.
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.