Când toate review-urile negative au aceeași plângere

Făceam aseară research pe niște cărți. Și după ce am analizat pagina de prezentare la una dintre ele, am mers în secțiunea de review-uri, în special pe alea negative. 

 

Primul review negativ: 

 

”Am fost atât de dezamăgit când am văzut cât de mică e cartea. Nu menționezi nicăieri dimensiunea.” 

 

Al doilea review negativ: 

 

”E o carte extrem de mică. Nici n-am putut să i-o dau nepoatei.” 

 

Al treilea review negativ: 

 

”Nu mi-am dat seama că e o carte așa mică.” 

 

Și tot în același ton erau și restul review-urilor negative. 

 

De curiozitate, am mers înapoi pe pagina de prezentare a cărții. 

 

Nici nu era nevoie să dau scroll, dimensiunea cărții era pe primul ecran 😅 

 

Mai mult, din poze se putea observa că era o carte mai mică, tip buzunar. Ultima poză din descriere e cu o mână ce ține cartea, ca să poți observa că nu e o A5 sau A4. 

 

Și chiar în titlu scria ”The Little Book” 😂 

 

Menționează în atâtea puncte că e vorba de o carte de buzunar… și totuși toate review-urile negative spun că nu se așteptau să fie așa. 

 

Afacerea și-a făcut treaba. A scris și a arătat produsul în așa fel încât să știi la ce să te aștepți.  

 

Dar se întâmplă situații în care oamenii fie nu citesc, fie comandă din impuls fără să verifice. And there’s not much you can do about this. 

 

M-am lovit cu situații similare, în care antreprenorii se plângeau că primesc leaduri la apeluri de vânzare care habar n-au la ce s-au înscris. 

 

Nu știu nimic despre produsul vândut, sau nișa din care face parte. 

 

Sau nu înțeleg ce face produsul lor. 

 

Deși în mesaje e explicat clar, negru pe alb, ce face, pentru cine e și cu ce ajută produsul. 

 

Ce poți face ca să scazi riscul să cumpere persoane care habar nu au în ce se bagă e să repeți constant, pe toate canalele de promovare, informații cheie despre ce vinzi.  

 

Dar nici asta nu garantează că toți ce vin la tine vor ști 100% tot. 

 

Sau poți complica procesul de aplicare, incluzând mai multe etape de calificare.  

 

Dar pentru asta trebuie să fii împăcat că, în final, vor fi costuri mai mari în partea de promovare. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *