Știi momentul ăla în care ești atât de concentrat pe ce lucrezi, încât orice sunet spontan te face să tresari în scaun?
Ceva de genul am pățit ieri.
Eram în mall și făceam o ultimă verificare pe un set de emailuri, înainte să-l trimit clientului.
Modificam cuvintele scrise greșit. Făceam formatarea. Scoteam repetițiile.
Eram acolo, 100% concentrată. Am și uitat că erau oameni în preajma mea… până când o voce puternică din spatele meu a spus:
”Mă scuzați că vă întrerup, dar ați vrea să donați…”
Mi-au tresărit mâinile pe tastatură că a trebuit să corectez iar niște cuvinte greșite și spații extra 😅
După întrerupere și după ce mi-am cules înapoi inima ce-a sărit ca o torpilă prin încăpere, am reluat taskul.
Dar genul ăla de întrerupere, deși sunt sigură că băiatul nu a avut nicio intenție rea, m-a bruiat puțin. A fost un deranj.
Dar când cineva trimite newslettere în weekend sau emailuri de vânzare și își cere scuze că deranjează… e ceva la care nu văd rostul.
Nu e ca și cum vii la ei acasă, îi surprinzi pe la spate și strigi să cumpere.
Sau le răpești familiile dacă nu deschid un email în weekend. Nici nu îi suni de 20 de ori până răspund.
E o formă mai puțin agresivă. Și emailul îți dă opțiunea:
1. Să-l deschizi când vrei tu
2. Să dai unsubscribe
3. Să optezi să nu mai primești anumite campanii
Dacă ai senzația că emailul tău le deranjează ziua, atunci scrie-l în așa fel încât oamenii să-și ia ceva interesant din el.
Să nu simți că pierzi timpul omului.
Oricum vor fi persoane care se vor supăra, trimit reply-uri cu ”nu mai vreau să primesc emailuri”, ”nu-mi mai scrie”, ”lasă-mă”, indiferent de calitatea conținutului.
Dar aceia, cel mai probabil, nici n-ar fi devenit cei mai buni clienți ai tăi.
Și e ok.
Tu concentrează-te pe cei care au nevoie de ce oferi în newslettere, nu pe cei care s-au abonat în lista ta și nici nu știu la ce s-au abonat.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc