Când textul nu compensează așteptările create

”Ăsta arată decent și zona e ok,” îi zic lui Constantin, în timp ce căutăm împreună apartamente de vânzare prin Iași.  

 

Prima poză, una cu un dormitor, arată chiar bine. Spațios, mobilă ok, parchet ok, pare luminos.  

 

Mergem apoi la următoarea imagine… care ne lasă pe amândoi fără cuvinte. 

 

”Ăăă… sigur e din același apartament?” întreabă Constantin și apasă pe săgeata de înapoi, ca să verifice dacă n-am sărit din greșeală la alt anunț. 

 

Pe cât de faină e prima cameră, livingul pare din altă poveste.  

 

Canapeaua stă îngropată pe sub niște haine aruncate, un cearșaf acoperă ambele ferestre și parchetul pare că n-a văzut în viața lui un mop. 

 

Nici baia nu e într-un stadiu mai bun. Iar prin bucătărie, la cât de multe lucruri stau îndesate acolo, abia ai loc să te întorci. 

 

Deși astea sunt ușor de reparat cu niște renovări, am rămas șocată de cât de bine arăta prima poză. Iar restul camerelor păreau dintr-un apartament total diferit. 

 

O singură imagine bună nu e de ajuns să decizi dacă vrei să vezi locuința sau nu. Apăi să o cumperi :)) 

 

Același principiu e valabil și la emailuri.  

 

Doar pentru că ai un titlu bun, sau un început de text bine scris, nu înseamnă că deja ți-ai făcut treaba.  

 

Asta convinge cititorul să deschidă și să parcurgă mai departe. Nu să devină instant clientul tău după 2-3 rânduri citite. 

 

Poți să stai mai mult timp să le gândești și să lucrezi la ele, dar dacă restul textului nu compensează… nu prea te ajută. 

 

O să apară același efect. Că titlul e fain, dar restul pare rupt din alt context. 

 

Și nu prea vrei asta.  

 

Când ridici niște așteptări asupra unui email, ar fi bine să le livrezi până la final. Și să păstrezi același nivel de calitate în tot textul. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *