Când am primit-o pe Snickers de la niște prieteni, m-am simțit ca în dimineața de Crăciun.
Eram ultra mega foarte entuziasmată. Și, printre primele lucruri pe care le-am făcut, a fost să merg la un magazin cu produse pentru animale.
De acolo am cumpărat câte o jucărie din fiecare: șoricei, pene, jucării care eliberează treats, undițe cu diferite chestii de pluș etc.
Și, dintre toate lucrurile cumpărate, nu s-a jucat cu nimic la fel de mult precum cu bețișoarele de urechi.
Chiar dacă are 3 ani, încă face asta.
De aseară până acum se joacă cu unul prin cameră de parcă n-a văzut jucării în viața ei 😅
După experiența asta, mi-am învățat lecția să nu mai dau bani pe atâtea prostioare, pentru că ea e mult mai fericită cu un bețișor.
Moral of the story:
Am lucrat cu clienți care, deși aveau rezultate bune cu ce făceau, au renunțat la ele pentru ceva mai fancy și, implicit, mult mai scump.
Poate o strategie mult mai complicată.
Poate ca să facă nu știu ce video-uri premium.
Poate ca să adauge zeci de pagini inutile într-un website, despre care deja aveau ceva, ca apoi să le promoveze.
O parte dintre ei, după ce s-au convins că nu merge noua abordare, s-au reîntors la ce făceau înainte. Era mai simplu, mai ieftin și mergea bine – ca un bețișor de urechi drept jucărie pentru Snickers.
Alții au preferat să continue să facă acele lucruri să funcționeze, până când fie au intrat în burnout, fie au rămas cu prea puțini bani ca să continue.
Dacă deja ai niște lucruri ce merg ok și, financiar, nu te fac să-ți vinzi organele pe piața neagră ca să le susții, nu le arunca la gunoi.
Folosește-le în continuare ca principala sursă de clienți.
Și în paralel poți testa și ceva nou, ca să vezi cum funcționează. Abia apoi poți lua o decizie cu ce continui și la ce renunți.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc