Când taxezi extra că pui virgule în text

Intru în softul de email marketing al unui client să verific o automatizare, când o notificare dreptunghiulară galbenă îmi apare pe Home: 

 

You have reached 50% of your monthly send limit. To avoid any interruption to your business, increase your sending limit to reach as much of your audience as desired! 

 

Dacă ieșea un pumn din ecranul laptopului și mă lovea în față, nu era la fel de mare șocul. Mai ales că mai am un client cu același soft de email și are o lansare luna asta. 

 

Așa că îi trimit un screenshot clientului și un mesaj: 

 

”De când au limitat numărul de emailuri trimise pe lună?” 

 

”Ce? La contul nostru? Trebuie să fie o eroare. Ei nu aveau asta.” 

 

Well… după o oră de înjurături și un search pe Google, am intrat pe site-ul softului. Și mi-am confirmat că au băgat limită la numărul de emailuri trimise pe lună. 

 

Dacă vrei să trimiți mai multe, te costă mai mult. Asta după ce deja au mai scumpit abonamentele. 

 

Personal, mi se pare o tâmpenie să ceri un preț mai mare ca să trimiți mai multe emailuri dintr-un soft. Mă bucur că BerserkerMail n-are așa ceva. 

 

E ca și cum un copywriter te-ar taxa extra dacă vrei virgule în text. 

 

Sau ți-ar cere o sumă în plus să facă proof reading la livrabilul final. 

 

Asta face parte din treaba lui. La fel cum un soft de email marketing ar trebui să-ți permită să trimiți emailuri. 

 

Dacă vrei un motiv să crești prețurile, măcar adaugă ceva util care să merite diferența de preț. 

 

Asta e valabil atât pentru acel soft, cât și pentru copywriteri. 

 

Când crești prețurile, asigură-te că aduci ceva extra pe masa clientului care să merite o sumă mai mare.  

 

Poate că ai mai multă experiență în acea nișă și faci textele mai repede decât altcineva fără experiență. 

 

Poate că faci consultanță cu cineva în paralel, care te ajută să livrezi mai bine pe proiect.  

 

Sau vii cu ceva în plus la strategia clientului, care poate să facă o diferență faină la final de lansare. 

 

Astea sunt lucruri ce merită plătite în plus fără prea multă cântărire a deciziei. 

 

Dar dacă te-ai hotărât că vrei un preț mai mare și scoți din livrabilul final ceva important, doar ca să ceri o sumă mai mare… clientul ar face bine să caute alt copywriter. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *