Weekendul ăsta am fost la munte cu niște prieteni și ieri pe la amiază ne-a prins o ploaie de toată frumusețea 😅
Așa că am făcut ca orice turist care nu voia să plece la cazare. Am mers să mâncăm la cel mai apropiat local.
Intrând în restaurant, deja vedeam că sunt slabe șansele să prindem o masă. Etajul era full.
Am coborât scările spre altă sală, sperând că acolo avem mai multe șanse. Dar nu, tot plin era.
Am ieșit pe terasa acoperită cu umbrele și am oprit un ospătar să-l întrebăm dacă mai are vreo masă liberă.
”Pentru 4? Desigur, vezi masa din colțul de jos?”
Ne-a ghidat spre balustradă în laterală, unde terasa era extinsă în așa fel încât făcea cât încă 3-4 zone cu terasă, cu câte o masă ici colo liberă.
Practic, la cât de extins era localul, cred că toți localnicii din acel oraș ar fi putut veni să mănânce acolo și tot ar fi rămas mese libere.
Dar la început, din ce am văzut online, aveau un singur sediu micuț. Cu timpul s-a extins.
Ceea ce e o decizie smart în unele situații.
Am lucrat cu clienți din mai multe domenii, care, cam după 1 an de când lucram împreună, se extindeau. Își făceau mai multe sedii, ofereau mai multe servicii.
Pentru ei avea sens, că deja lucrurile mergeau bine.
În schimb, și acum îmi amintesc unul dintre primii clienți cu care am lucrat.
Nu se vindea principalul curs pe care îl avea. Dar el se tot gândea la extindere.
Voia să-și facă agenție, voia să-și crească o echipă, voia să bage mai multe servicii.
O parte din ele le-a implementat. Însă… nici alea nu au mers :))
E fain să te gândești la cum poți crește și cum să extinzi.
Dar înainte să ajungi acolo, asigură-te că ce ai acum merge și ai de ce să extinzi. Altfel riști să pierzi resurse și să ajungi la concluzia că tot nu funcționează lucrurile cum ai vrea tu.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc