Proiectele care-ți oferă încredere

Ieri ascultam un audio despre pricing, un topic care în ultima săptămână a început să mă atragă mai mult. 

 

Materialul era despre cum să-ți crești prețurile. Dar nu erau calcule matematice, alte tricks psihologice cu cifre sau să dai mesaje melodramatice clienților în care te plângi de inflație și taxe. 

 

Era mai mult despre cum au căpătat încredere persoanele din audio, un copywriter și un marketer, ca să ceară prețuri mai mari decât piața din SUA. 

 

Deși amândoi au zis chestii foarte faine, mi-a sărit în ochi sfatul copywriterului. 

 

El a zis că și-a crescut foarte mult prețurile și s-a simțit confortabil cu ele după ce a lucrat full-time pe un proiect ce i-a permis să se dezvolte.  

 

Cu fiecare text, campanie scrisă, strategie și final de campanie, el a căpătat mult mai multă încredere.  

 

Adică nu-i tremura vocea sau mâinile pe tastatură când comunica prețul :))  

 

Pentru că, dacă o luăm așa, e super simplu să crești prețurile. Intri în planul tarifar, ștergi prețul actual, îl modifici cum vrei tu și gata. 

 

Dar una e să pui acel preț pe hârtie și să stai cu inima-n gât în apel până la discuția despre prețuri. Alta e să intri lejer și să comunici asta știind că e o sumă potrivită pentru ce oferi. 

 

În cazul meu, am căpătat încredere să-mi măresc prețurile după 2 proiecte în care am lucrat, unde am făcut mai mult decât copy.  

 

Nu eram doar persoana care livrează niște texte, ci mă implicam și pe strategie. Am avut și colegi cu mai multă experiență de la care am putut învăța. 

 

Nu erau proiecte pe care puteai stagna, pentru că aveau constant ceva de făcut, de testat.  

 

La unul dintre proiecte începusem cu newslettere săptămânale, ca apoi să preiau tot email marketingul și partea de lansări. 

 

La altul am început cu partea de website, ca apoi să extindem pe email marketing, brand awareness și lansări de cărți. 

 

După cele 2 proiecte, n-am mai avut probleme să-mi tremure vocea când comunicam prețurile, pentru că alea m-au ajutat mult să cresc atât pe abilități de copy, cât și pe cunoștințe de promovare.  

 

Încrederea mi-a crescut când am văzut ce fain evoluează lucrurile. 

 

Poate la început nu te simți confortabil să ceri prețuri prea mari, din diverse motive. Which is ok, cu toții avem un punct de start.

 

Dar cu cât iei proiecte care te ajută să te dezvolți mai mult, cu atât încrederea în tine va crește. Și vei putea să-ți comunici prețurile în apel fără să te simți ca un impostor.

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *