Săptămâna trecută am cumpărat 3 cărți despre pricing.
Am citit pagina de vânzare, era o ofertă bună, părea că produsele au chestii interesante și o să le citesc până la finalul anului…
Dar n-am cumpărat pentru ele.
Bonusul oferit, un workshop despre care a vorbit din toate unghiurile posibile în emailuri, ăla m-a convins.
Și după ce l-am ascultat, a meritat toți banii.
Ce mi-a plăcut mult la campania asta e că ”chiar a vândut” bonusul ăla.
Nu l-a tratat ca pe ceva nice to have, pe lângă produsele principale.
Pe pagina de vânzare, focusul era pe cele 3 cărți. 75-80% din pagină prezenta doar ce primești în produsele principale.
Dar în emailuri, deși menționau cărțile, ”vedeta” a fost bonusul și am rămas cu ideea că e ceva la fel de util ca un produs de sine stătător.
De obicei, în majoritatea campaniilor pe care le-am urmărit și la noi și în străinătate, deși oferă 5-10-20 de bonusuri, nu se pune așa mult accent pe ele decât în webinarul de promovare.
Iar după live, urmează emailurile de vânzare care la fel, prezintă produsul.
Maxim menționează toate bonusurile la calup într-un email. Sau chiar zice undeva în final că ar fi niște bonusuri prezentate pe scurt pe pagină.
Dar personal, când le prezinți așa, pare că își pierd din valoare pentru că nu le acorzi suficientă atenție.
Asta ar fi ceva ce merită testat.
Dacă ai un bonus genial, care lejer ar putea fi un produs de sine stătător, alocă-i măcar un email în care îl prezinți ca atare, ca omul să vadă că nu e ceva aruncat acolo, să pară multe bonusuri.
Ci e ceva din care își poate lua multe chestii utile, la fel ca produsul principal (sau poate chiar mai mult).
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc