Ieri am ieșit în oraș cu un prieten rezident la medicină, după ce mai toată vara fiecare a fost ocupat cu ale sale.
Printre cele 2 ore de discuții despre sală și vacanțe, mi-a spus:
”Mi-am prezentat ideea de doctorat cu o schemă făcută în Paint. Și am fost acceptat cu bursă.”
Apoi mi-a detaliat că mulți alți candidați au venit cu diferite prezentări în ppt, dar lui niciodată nu i-a plăcut să facă asta.
Așa că a făcut un desen în Paint și a prezentat direct pe el ce voia să facă.
Pe lângă că a lăsat comisia mută, a reușit să fie acceptat și fără ceva ppt super fancy.
A știut bine subiectul despre care voia să facă lucrarea, era pregătit, dar n-a vrut să-și bată capul cu aranjarea în slide-uri.
A ales ceva practic și ușor de înțeles.
Ceva ce mi-ar plăcea să facă mai mulți antreprenori, în special când vine vorba de site-urile lor.
În loc să aleagă cel mai complicat, colorat, animat și wow design, în multe cazuri ar fi mult mai eficient ceva simplist, practic și ușor de parcurs.
Nu zic acum că designul nu contează și site-ul ar trebui făcut în Paint.
Ci că prea multe elemente în pagini distrag de la mesajul pe care vrei să-l transmiți.
Sau mai rău, te zgârie pe retină, nu poți rămâne atent și ieși de pe site.
”Bine, dar poate nu vreau să citească, ci să asculte video-ul din pagină. Înseamnă că pot avea design fancy?”
Inclusiv acolo am văzut situații cu un design atât de complicat, încât nu mi-am dat seama că e un video pe pagină.
Părea mai degrabă o poză și nu știam că ar trebui să dau play.
Cu un design simplu, cu un video clasic în capul paginii, scapi de problema asta + pagina se poate face mai rapid ca timp (și probabil va funcționa mai bine).
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc