Am două cliente cu un cabinet medical, luate aproape de la zero, care în ultimii 2 ani au avut niște creșteri wow.
De la 2 sedii în țară au ajuns undeva la 12.
De la datorii destul de mari au ajuns la o creștere foarte frumoasă.
De la ”nimeni” au ajuns printre cele mai cunoscute în nișa lor.
Doar că ultima reușită a venit cu niște dezavantaje pe care le-am discutat cu marketerul cu care colaborez: mulți competitori copiază ce facem noi.
Dacă testăm o strategie, la scurt timp și competiția face același lucru.
Dacă încercăm unghiuri diferite în mesaje, și ei folosesc texte foarte similare la scurt timp după.
Inclusiv paginile lor de website au fost adaptate foarte similar cu ce am lucrat pentru clientele respective.
Iar unul dintre competitori l-a contactat direct pe marketer că vrea o colaborare cu noi 😅
Personal, eu consider astea niște reușite.
Să ajungi în punctul în care competiția te urmărește ca să încerce aceleași lucruri ca tine înseamnă că faci ceva bine acolo.
Acum, depinde cum vezi lucrurile.
Clientele respective sunt foarte chill. Chiar glumesc pe tema asta în diferite podcasturi în care au participat.
Alte persoane probabil ar fi furioase. Și pe bună dreptate, te-ai chinuit atâta timp să testezi, să vii cu idei, să te diferențiezi ca altcineva să facă la fel ca tine, fără tot efortul.
Însă n-ai ce să faci în privința asta.
Mereu vor fi persoane care vor încerca să copieze ce faci, mai ales dacă se vede că ai rezultate bune.
În schimb, ce poți face este să folosești asta drept motivator să tot testezi și să vii cu lucruri noi de încercat, ca să rămâi în față.
Dacă ai nevoie de ajutor sub formă de consultanță pe partea de copy sau sugestii de îmbunătățit o pagină de vânzare, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc