Atitudinea în fața greșelii

Ieri softul meu de email marketing a decis să-mi fie antagonist și n-a vrut să mă lase să trimit emailul la ora 8, cum îl trimit de obicei. 

 

Emailul era pregătit, programat de la 7:30. Și când am verificat inbox-ul pe la 8:15, nu s-a mai trimis. 

 

După o oră de încercat pe cont propriu să descopăr problema, câțiva nervi și zero opțiuni cu ce altceva aș putea să mai fac, am apelat la suport.  

 

Care lucrează de la ora 16:00 ora României (firma fiind din SUA) 😅 

 

Până la urmă s-a rezolvat.  

 

S-a rezolvat atât de bine încât s-a trimis de două ori emailul :)) Scuze pentru asta, chiar nu a fost intenționat să-l primești de mai multe ori. 

 

Se mai întâmplă să ai probleme tehnice. 

 

Orice soft, oricât de bun ar fi, va face probleme mai mult sau mai puțin grave. 

 

Dar ce am apreciat enorm de mult la suportul de la BerserkerMail e că au recunoscut că a fost vina lor.  

 

A fost ceva ce ținea de ei, iar developerul s-a ocupat să repare cât a putut el de repede. 

 

Spre deosebire de suportul altui soft de email marketing, la care am apelat acum o săptămână cu o problemă pe contul unui client: 

 

Am făcut o secvență de promovare a serviciilor clientului, iar el a pornit niște reclame.  

 

Și acele secvențe automatizate deveneau inactive subit, zicând că au ceva funcții neincluse în planul tarifar.  

 

Atât eu, cât și clientul am încercat să le repornim, să verificăm ce funcție nu e în planul tarifar. Dar nu era nimic în neregulă cu ele, ar fi trebuit să meargă. 

 

Așa că am scris la suport să-mi explice care e situația.  

 

O zi mai târziu, o persoană de acolo a zis că e vina browserului meu, deși verificasem problema pe Opera, Firefox și Chrome. Iar clientul, care e în altă țară, avea aceeași situație pe Safari :)))  

 

Și tot după ce a trimis acel reply ”foarte helpful”, automatizările au început să meargă din nou ca prin magie, pe aceleași browsere.  

 

Poate a fost doar o coincidență 🤔

 

Îmi place să cred că sunt o persoană rezonabilă. N-am pretenția să lucrez cu un soft sau cu o persoană și să nu apară niciodată probleme sau greșeli.  

 

Orice soft, la fel ca orice om, face greșeli. 

 

Dar atitudinea mi se pare mai importantă decât greșeala în sine. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *