Căutam pe Google un anumit produs, pe care îl vrea o prietenă cadou de ziua ei.
Și am intrat pe primul site sugerat – ca orice persoană care vrea să găsească repede ce are nevoie 🙂
Arăta ok în poze. Părea ce trebuie. Avea review-uri de 5 stele, dar fără nimic altceva menționat.
Îi trimit altei prietene să văd ce spune. Și aceasta mă întreabă:
„Ai mai comandat de pe site-ul ăsta? E de încredere?”
Hmmm…nu m-am gândit la asta.
Ce-i drept, eu nu prea comand produse online. Și atunci când o fac, merg pe emag.
Așa că deschid alt tab să caut: „Is this site trustworthy?”
Și primul lucru care apare este că afacerea are 1.85 stele de la 159 de reviews.
Avea 55% din review-uri doar negative și 33% pozitive.
Și majoritatea oamenilor se plâng de customer service nasol, probleme cu refunds și calitate slabă.
După ce am aflat asta…clar nu o să comand de la ei.
Uite, nu lucrez cu magazine online pe partea de copy.
Dar dacă ajungi să ai produse și servicii așa slabe, încât să aduni mai multe review-uri negative decât pozitive…
Nu o să reziști mult pe piață.
Poate cumpără cineva pentru prima dată.
Însă după aceea, dacă are o experiență groaznică…nu va mai cumpăra încă o dată de la tine.
Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro
Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:
- Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
- Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
- Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.