Este ok să te concentrezi doar pe emoții când vinzi ceva?

Nu sunt adepta promisiunilor care sună extrem de bine, par ușor de atins la prima vedere și te fac să crezi că și tu poți obține asta, fără să depui mult efort.

De cele mai multe ori, când mergi doar pe genul ăsta de promisiuni în mesajele tale, oamenii cumpără doar emoțional.

Iar când lovește raționalul peste câteva zile…își dau seama că au făcut o greșeală.

Și vor refund, abandonează cursul sau nu mai plătesc ratele dacă au ales plata în rate.

Tot cu genul ăsta de promisiuni poți atrage oamenii nepotriviți.

Își doresc ceea ce le promiți, dar nu sunt dispuși să depună efortul să ajungă acolo.

De aceea, când mergi pe o promisiune puternică, asigură-te că o atenuezi cu lucruri ce țin de rațional.

De exemplu:

1. Ai un curs în care înveți pe cineva să câștige bani dintr-o abilitate.

Spune-i că este posibil să ajungă acolo dacă:

✅ dedică timp să învețe

✅ exersează ceea ce învață

✅ își asumă că trebuie să-și caute clienți singur

✅ va dura o anumită perioadă până când ajunge să trăiască din asta, nu se întâmplă peste noapte.

2. Oferi servicii de personal training și promiți că ajuți oamenii să atingă greutatea dorită.

Spune-i că este posibil să ajungă acolo dacă:

✅ urmează programul de antrenament

✅ are grijă de nutriție și respectă nr. de calorii pe care îl poate consuma

✅ face mișcare zilnic

✅ își asumă că procesul durează, în funcție de câte kilograme are de dat jos

✅ e conștient că menținerea rezultatelor depinde de el. Dacă revine la stilul de viață dinainte, kilogramele revin.

Când mă refer că adaugi și elemente de rațional la promisiune, nu zic să le scrii cu font mic undeva în josul paginii.

Asigură-te că omul le vede și chiar le citește, ca să ia decizia potrivită pentru el.

Riști să pierzi niște oameni dacă vii și cu elemente raționale în pagina ta de vânzare? Da.

Dar oamenii care renunță pentru că le-ai dat condiții pertinente ca să obțină promisiunea ta…nu sunt cei mai buni clienți pe care îi poți avea.

Dacă vrei să te abonezi la newsletterul meu zilnic, aici e link-ul: rebelwriter.ro

Înainte să te abonezi, ține cont de 3 chestii:

  1. Newsletterul este doar pentru copywriteri, content writeri și storytellers.
  2. Ai 7 zile la dispoziție să treci prin welcome sequence. O poți face acum pe loc, sau în următoarele 7 zile. Altfel you are out.
  3. Ca să primești secvența de welcome, înainte de toate trebuie să-ți confirmi adresa de email.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *