Un sfat pe care l-am primit când am început să scriu la primul manuscris a fost să-i pun un titlu.
Nu trebuia să fie titlul final. Dar măcar să fie unul ca atunci când lucram la el, să-l pot asocia cu o carte în toată regula.
Așa nu doar că-mi era mai ușor să vorbesc despre el când vorbeam cu alte persoane, dar îi dădea și o valoare mai mare.
Nu era doar un Google docs cu o tentativă de carte. Ci puteam vedea manuscrisul ca pe o viitoare carte.
Același lucru am observat că merge foarte bine și în copy.
Dacă clientul tău vrea să facă o ofertă sau un pachet promoțional, dă-i un nume simbolic, din care oamenii înțeleg rapid despre ce e vorba.
Cu ce ajută asta în marketing?
1. Nu e un pachet cu X, Y, Z. Ci poate transmite că e ceva mai valoros de atât.
De exemplu, acum ceva timp am analizat un funnel de promovare, în care tot pachetul a primit un nume și a fost prezentat ca un special event.
Mai ales că persoana care l-a folosit nu e genul care trimite oferte ca un magazin online. Le face rar.
Dacă promova oferta prezentând doar produsele acolo, probabil nu era același efect pe care l-a dat numele pachetului și prezentarea lui ca pe un eveniment.
2. Oamenii rețin mai ușor un nume decât 5 produse.
E mai simplu pentru ei să rețină despre ce e vorba dacă folosești un nume sugestiv, decât dacă doar prezinți ceea ce primesc.
Mai ales dacă folosești un pachet pe o temă anume.
De exemplu, dacă vinzi un set de cărți despre familie, e mai simplu să le prezinți sub un nume care arată asta. Decât doar să înșirui numele cărților.
Același principiu l-am aplicat și pentru un client care vinde servicii de kineto. Și voia să creeze un pachet promoțional. Am găsit un nume care însumează aproape 5 servicii și care arată din start despre ce e vorba.
Deci dacă ai un client care vrea să facă astfel de pachete, propune-i să găsiți un nume pentru el, ca să-l prezentați mai ușor și într-un mod perceput mai valoros.
Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici:
https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta
Elena Petriuc