Cum să câștigi un vagon de clienți cu o singur cuvânt

Când am fost la București în martie, s-a întâmplat o mare tragedie. Mi-am pierdut căștile (pentru cineva care nu pleacă de acasă fără căști, da – asta e o tragedie).  

 

La scurt timp mi-am comandat altele, recomandate de o prietenă. Nu mi-a păsat ce funcții au sau ce-i așa wow la ele, voiam niște căști noi și bune. 

 

Iar în ultimul drum cu trenul mi-am confirmat că au fost cea mai bună alegere.  

 

În timp ce scriu emailul ăsta, la vreo 4 rânduri distanță în tren este o doamnă care urlă la telefon de vreo jumătate de oră. 

 

Ceva că-și bagă soțul în închisoare, că-i plac femeile și alte cuvinte de sănătate. 

 

Eram așa concentrată pe lucru că nici nu mi-am dat seama când s-a oprit muzica din căști. Abia când glasul melodios a început să țipe mai tare, mi-am ridicat capul din laptop și mi-am scos o cască.  

 

Nu vrei să știi cât de tare urlă de fapt doamna. Doar vocea ei se aude în vagon 😅 

 

Atunci mi-am amintit de funcția de noise cancelling a căștilor, activată implicit. Probabil de asta am putut să o ignor și să-mi văd de lucru. 

 

Până acum nu am avut căști cu funcția asta.  

 

N-am considerat-o atât de importantă. După drumul ăsta cu trenul… nu-mi dau seama cum am stat până acum cu căști fără noise cancelling :)) 

 

De curiozitate intru pe descrierea produsului, să văd cum prezintă funcția asta. 

 

Dar în descriere nici măcar nu plusează pe ea. Spune doar că se aud clar apelurile telefonice și au design frumos. 

 

Abia la specificații la final menționează succint că are noise cancelling – ceva ce personal aș pune și în titlu. 

 

Iar dacă îi dai un exemplu că poți lucra sau asculta muzică liniștit în tren, fără să auzi cum țipă alții la telefon diferite drame cu noise cancelling, sunt sigură că cei din vagon cu mine și-ar comanda :))  

 

Moral of the story: 

 

Dacă ai niște funcții faine ale produsului, nu le îngropa undeva în specificații la final de pagină. Pune-le direct în titlu.  

 

Apoi poți arăta un exemplu real în care funcția respectivă devine useful. Oamenii ar rezona cu ea dacă au trecut prin situații similare. 

 

Dacă ai nevoie de ajutor pe partea de copy ca să rezolvi anumite probleme de pe proiectul tău, mă găsești aici: 

 

https://361va7hc15p.typeform.com/consultanta  

 

Elena Petriuc 

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *